کد خبر 254705
۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸

متخصصین طب ایرانی در تهران گردهم می‌آیند

متخصصین طب ایرانی در تهران گردهم می‌آیند

دبیر اجرایی اولین کنگره ملی طب ایرانی از گردهمایی متخصصین طب ایرانی در تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، آزاده زارعی دبیر اجرایی اولین کنگره ملی طب ایرانی اظهار کرد: این کنگره با محوریت پزشکی مبتنی بر سبک زندگی: طب پیشگیری و فرد محور، غذا، تغذیه، غذا داروها و آشپزی طبی، فراورده‌های سنتی، گیاهی و طبیعی، تکنیک‌های دستی، هوش مصنوعی و توسعه طب ایرانی، پزشکی سامانه‌ها و پزشکی یکپارچه برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری اولین کنگره طب ایرانی گردهم آوردن متخصصان و صاحب نظران این حوزه و تبادل نظر و تجربیات در زمینه‌های مختلف طب ایرانی، ارتقا دانش و آگاهی در زمینه‌های مختلف طب سنتی و ارائه راهکارهای مبتنی بر دانش نوین و همسو با علم روز در درمان بیماری‌ها، ترویج سلامتی و بهبود کیفیت زندگی افراد برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی اولین کنگره ملی طب ایرانی تاکید کرد: این کنگره تلاش می‌کند تا از طریق تبادل نظر و همکاری با نخبگان و متخصصین حوزه سلامت و درمان، به ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی مبتنی بر طب سنتی در کشور کمک کند و برای توسعه منطقی و صحیح این حوزه از ظرفیت‌های داخلی و خارجی بهره‌برداری کند. حضور فعال اساتید برجسته و صاحب نظران در این کنگره فرصتی مغتنم برای بهره گیری از آموزه‌های طب ایرانی در کنار طب رایج و استفاده از آموخته‌های تجربه شده و مستند به شواهد در این حوزه است.

زارعی همچنین گفت:  این کنگره ۱۵ امتیاز بازآموزی برای متخصصین طب سنتی، پزشکان عمومی و داروسازان دارد و برای سایر رشته‌های علوم پزشکی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha