کد خبر 254567
۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۵

ماجرای فروش حواله‌های خودرو توسط مدیرعامل طنین ایثارگران چیست؟/ مالباختگان ادعای کلاهبرداری دارند

ماجرای فروش حواله‌های خودرو توسط مدیرعامل طنین ایثارگران چیست؟/ مالباختگان ادعای کلاهبرداری دارند

با مراجعه تعدادی از افراد مرتبط با موسسه طنین ایثارگران به پایگاه خبری حیات، مشخص شد که این موسسه با وعده تحویل حواله خودرو اقدام به دریافت وجه از این افراد کرده، حواله‌هایی که حالا بعد از چند سال تحویل خریداران نشده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری حیات، حاشیه‌های موسسه طنین ایثارگران و مدیرعامل خودخوانده این موسسه تمامی ندارد. همانگونه که پیش‌تر هشدار داده بودیم، فعالیت‌های خارج از مجوز موسسه طنین ایثارگران دردسرهایی برای شهروندان ایجاد کرده است.

با مراجعه تعدادی از شهروندان به پایگاه خبری حیات، مشخص شد که موسسه طنین ایثارگران با وعده تحویل حواله خودروهای داخلی کرده است اما با وجود گذشت چند سال هنوز نه حواله‌ای به آنها تحویل داده است نه خودرویی.

این افراد که خود را مالباخته می‌دانند، با ادعای کلاهبرداری دست به چند تجمع در مقابل دفتر موسسه طنین ایثارگران زدند اما با این وجود آنچنان که می‌گویند به نتیجه نرسیده‌اند.

یکی از این مالباختگان به خبرنگار حیات، گفت: من 30 حواله به قیمت هر حواله 65 میلیون تومان در سال 1401 خریده‌ام اما هنوز حواله‌ای به من تحویل نشده و مدیرعامل موسسه طنین ایثارگران هر روز یک وعده به ما می‌دهد.

وی ادامه داد: یکروز می‌گوید ایرانخودرو با صدور حواله موافقت کرده، روز بعد می‌گوید مخالفت شده، روز بعدتر می‌گوید جای خودرو تراکتور به شما می‌دهم، روز دیگر می‌گوید تراکتورسازی خلف وعده کرده است و ...

این مالباخته در مورد نحوه آشنایی با موسسه طنین ایثارگران گفت: عده‌ای از دوستان این موسسه را معرفی کردند و جلسه‌ای با اسماعیل بیگ‌محمدی مدیرعامل آن ترتیب دادند. بیگ محمدی به ما گفت که این موسسه متعلق به بنیاد شهید است و به همین علت ایرانخودرو سهمیه حواله خودرو برای‌مان در نظر گرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما ایثارگر هستید؟ پاسخ داد خیر و افزود: هیچکدام از مالباختگان ایثارگر نیستند. او به ما گفت نیازی نیست برای دریافت خودرو ایثارگر باشید و بابت هر حواله 65 میلیون تومان از ما طلب کرد. البته پول ها را به حساب شخصی که بیگ محمدی معرفی کرده بود واریز کردیم.

مالباخته دیگری در پاسخ به این سوال که چرا به این موسسه و بیگ محمدی اعتماد کردید، گفت: تصویر او را در اخبار دیده بودیم و وقتی مجوز موسسه را نگاه کردیم نام خانم سوده نجفی به عنوان مدیرعامل ذکر شده بود. در حقیقت حضور خانم نجفی سبب شد تا به موسسه اعتماد کنیم.

این افراد در حالی فریب فعالیت‌های غیرقانونی طنین ایثارگران را خورده‌اند که پایگاه خبری حیات، در مطالب متعدد با اشاره فعالیت‌های خارج از مجوز این موسسه هشدارهای لازم را داده و پیش بینی چنین روزهایی را کرده بود.

البته مطابق اسنادی که به دست ما رسیده بیگ محمدی درخواست خرید خودرو را برای استفاده موسسه طنین ایثارگران به ایرانخودرو ارائه کرده اما اینکه چرا حواله این خودروها را پیش فروش کرده مشخص نیست.

پایگاه خبری حیات، آماده گفتگو با بیگ محمدی در همین رابطه است و از وی برای گفتگوی تفصیلی جهت شفاف‌سازی مطالب مطرح شده، دعوت می‌کند.

ماجرای فروش حواله‌های خودرو توسط مدیرعامل طنین ایثارگران چیست؟/ مالباختگان ادعای کلاهبرداری دارند

ماجرای فروش حواله‌های خودرو توسط مدیرعامل طنین ایثارگران چیست؟/ مالباختگان ادعای کلاهبرداری دارند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد حسین نورمحمدی جانباز 70/ IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    2 0
    علی برکه الله