کد خبر 254528
۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۷

تبعات پایان ناپذیر کرونا و اعتراف شرکت داروسازی آسترازنکا

تبعات پایان ناپذیر کرونا و اعتراف شرکت داروسازی آسترازنکا

پس از گذشت حدود ۳ سال از دورانی که عوارض آسترازنکا برای برخی، هشدار داده می‌شد، این شرکت اعتراف کرده است که واکسن کووید آن می تواند باعث ایجاد یک بیماری نادر اما مرگبار شود.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، در ایام قدرتنمایی کرونا در جهان، بر خلاف بسیاری از کشورها که غرق در خودخواهی و خودبرتر بینی شده بودند و برای منفعت خود دست به اقداماتی از جمله سرقت محموله‌های ماسک و محلول‌های ضدعفونی کننده می‌زدند، در ایران شاهد نمونه‌ای کم نظیر از همکاری‌ها و همیاری‌های مردمی برای کمک به یکدیگر، فعالیت‌های جهادی به گونه‌های مختلف و از خودگذشتگی های مثال زدنی بودیم که ناشی از ایمان و نوع دوستی رایج میام مردمان ایران بود.

از زمان شیوع کرونا، دانشمندان و محققان در سراسر دنیا، کار خود را برای مبارزه با این ویروس ویران کننده آغاز کردند و در کنار آزمودن درمان‌های مختلف، پروژه کشف و تولید واکسن این ویروس منحوس به طور جدی از سر گرفته شد.

در این میان، واکسن انگلیسی آسترازنکا از جمله واکسن‌هایی بود که با هدف جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر کرونا و مرگ و میر ناشی از آن، تولید شد و اتفاقا در میان برخی جوامع طرفدار و محبوبیت داشت.

منبع: دیلی میل

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha