کد خبر 254429
۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱

وحیدی در صحن مجلس مطرح کرد:

استفاده از سامانه های نوین تاثیر به سزایی در برگزاری امن انتخابات داشت

استفاده از سامانه های نوین تاثیر به سزایی در برگزاری امن انتخابات داشت

وزیر کشور گفت: استفاده از سامانه‌های نوین برخط که بسیاری از آن‌ها برای اولین بار در فرآیند انتخابات ایجاد و استفاده شدند، تاثیر به سزایی در برگزاری امن و سالم انتخابات برجای نهاد.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات، احمد وحیدی، وزیر کشور، که به منظور ارائه گزارش عملکرد وزارتخانه متبوع خود در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی پشت تریبون مجلس حاضر شده بود اظهار کرد: خرداد ماه برای ملت ایران مسلمان ایران همواره ماه پر حادثه‌ای بوده است و حال‌وهوای خرداد امسال مملو از یاد رئیس‌جمهور خدوم و شهیدمان آیت الله رئیسی است.

وزیر کشور افزود: عملکرد این شهید بزرگوار در مدت کوتاه ولی پرثمر مسئولیت‌شان نوید بخش این واقعیت شد که درخت انقلاب اسلامی ایران، در میانه پنجمین دهه عمر خود همچنان پرثمر است..

وحیدی بیان کرد: در جریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگ درخشان دیگری از برگزاری انتخاباتی آزاد و سالم با چهار مولفه اصلی رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت رقم خورد.

وزیر کشور با تاکید بر اهمیت شفافیت در امورات مربوط به انتخابات گفت: استفاده از سامانه‌های نوین برخط که بسیاری از آن‌ها برای اولین بار در فرآیند انتخابات ایجاد و استفاده شدند، تاثیر به سزایی در برگزاری امن و سالم انتخابات برجای نهاد.

وحیدی تصریح کرد: بر خود لازم می‌دانم از همکاری موثر شورای نگهبان و منتخبان ملت که همکاری مناسبی با وزارت کشور داشتند و همچنین ملت شریف ایران که با حضورشان در پای صندوق‌های رای به برگزاری هرچه پرفروغ تر این انتخابات یاری رساندند تشکر کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha