کد خبر 254407
۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷

لیگ ملت‌های والیبال - برزیل؛

چهارمین شکست متوالی تیم ملی والیبال در برزیل/ ایران قعرنشین شد، ایتالیا صدرنشین

چهارمین شکست متوالی تیم ملی والیبال در برزیل/ ایران قعرنشین شد، ایتالیا صدرنشین

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین مسابقه‌اش در لیگ ملت‌های والیبال، برابر آرژانتین هم نتیجه را واگذار کرد تا چهارمین شکست خود در این رقابتها را تجربه کرده و به قعر جدول رده‌بندی سقوط کند.

به گزارش گروه ورزشی حیات، در ادامه رقابت‌های هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال، تیم ملی ایران در اولین دقایق بامداد امروز (دوشنبه ۷ خردادماه) به مصاف تیم آرژانتین رفت و با وجود نمایش بهتری که نسبت به دیدارهای گذشته داشت، در نهایت ۳ بر ۲ مغلوب این تیم شد.

ست نخست این بازی با امتیاز ۲۵ بر ۲۳ به سود ایران پایان رسید اما آرژانتین در ست دوم و در رقابتی نزدیک با امتیاز ۳۱ بر ۲۹ به برتری دست یافت. ست سوم اما با امتیاز ۲۵ بر ۲۰ به سود ایران همراه شد و درحالیکه والیبالیست‌های کشورمان می‌توانستند ست چهارم را هم به سود خود خاتمه داده و نخستین بردشان در این رقابتها را جشن بگیرند، ولی در نهایت این بازیکنان آرژانتین بودند که با ارائه بازی بهتر، از اواسط این ست برتری خود را به حریف دیکته کرده و در نهایت با امتیاز ۲۵ بر ۲۰ به سود، این ست را به نفع خود تمام کردند.

در نهایت گیم پنجم و در یک رقابت نزدیک، با امتیاز ۱۵ بر ۱۳ با برتری آرژانتین همراه شد تا چهارمین شکست متوالی تیم والیبال ایران در این مسابقه رقم زده شود.

موریس موتا پائز، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در این بازی از ترکیب محمدطاهر وادی، محمد والی‌زاده، مهدی جلوه، امین اسماعیلی‌نژاد، مرتضی شریفی، میلاد عبادی‌پور، آرمان صالحی استفاده کرد و در ادامه مسابقه

تیم ملی والیبال ایران در شرایطی به مصاف آرژانتین رفت که پیش از آن برابر تیم‌های صربستان، ایتالیا و کوبا متحمل شکست شده بود و با شکست در آخرین رقابت خود در هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال، به قعرجدول رده‌بندی مسابقات سقوط کرد.

در آخرین روز این مسابقات شش دیدار در شهرهای ریودوژانیرو برزیل و آنتالیای ترکیه برگزار شد و نتایج زیر به‌دست آمد:
* اسلوونی ۳ - لهستان صفر (۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۸)
* برزیل ۲ -ایتالیا ۳ (۲۵ بر ۱۷، ۱۵ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲، ۱۷ بر ۲۵ و ۱۳ بر ۱۵)
* ترکیه یک -آمریکا ۳ (۲۵ بر ۲۰، ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۷ و ۲۱ بر ۲۵)
* بلغارستان یک - هلند ۳ (۱۶ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰، ۱۳ بر ۲۵ و ۲۰ بر ۲۵)
* صربستان صفر - آلمان ۳ (۲۱ بر ۲۵، ۲۰ بر ۲۵ و ۲۰ بر ۲۵)
* ایران ۲ - آرژانتین ۳ (۲۵ بر ۲۳، ۲۹ بر ۳۱، ۲۵ بر ۲۰، ۲۰ بر ۲۵ و ۱۳ بر ۱۵)

جدول لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ در پایان هفته نخست لیگ ملت‌ها بدین شکل است:

چهارمین شکست متوالی تیم ملی والیبال در برزیل/ ایران قعرنشین شد، ایتالیا صدرنشین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha