کد خبر 254369
۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۰

احمدی در گفتگو «حیات» مطرح کرد:

اقتصاد مردمی؛ مهم‌ترین اولویت مجلس دوازدهم است + فیلم

اقتصاد مردمی؛ مهم‌ترین اولویت مجلس دوازدهم است + فیلم

منتخب مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس دوازدهم اعلام کرد که اولین اولویت‌مان موضوع اقتصاد مردمی و معیشت مردم است زیرا اگر وضعیت معیشت مردم بهبود پیدا نکند، کشور حتما متحمل آسیب‌های جدی خواهد بود.

محمدرضا احمدی، منتخب مردم شهرستان‌های رشت و خمام در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات و در رابطه با اولویت‌ها و برنامه‌های مورد تاکید خود در مجلس دوازدهم گفت: یکی از اولویت‌های مهمی که در مجلس دوازدهم به امید خدا دنبال خواهیم کرد، بحث اقتصاد مردمی است.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، افزود: مشارکت مردم قطعا باعث ایجاد فعالیت‌های چشمگیر در حوزه اقتصاد و جهش تولید خواهد شد؛ از این‌رو اولین اولویت ما موضوع اقتصاد مردمی و معیشت مردم است چرا که اگر وضعیت معیشت مردم بهبود پیدا نکند کشور حتما متحمل آسیب‌های جدی خواهد بود.

منتخب مردم شهرستان‌های رشت و خمام در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید ارتباطات خارجی کشور را به ویژه در حوزه اقتصادی توسعه دهیم و تا آنجایی که توان داریم تولید داخل کشور را افزایش داده صادرات غیرنفتی کشور را افزایش دهیم. البته در رابطه با کالاهایی که توان تولید آن‌ها را نداریم می‌توانیم واردات هم داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: در حوزه سیاست خارجی هم به جز رژیم صهیونیستی که باید از صفحه روزگار محو شود، با هر کشوری که حقوق ملت ایران را به رسمیت بشناسد، تعامل برادرانه و دوطرفه خواهیم داشت تا بتوانیم منافع کشورمان را به نحو احسن احصا کنیم و وضعیت کلی کشور را بهبود بخشیم.

احمدی در مجلس دوازدهم با تاکید بر اهمیت موضوع حفاظت محیط‌ زیست خاطرنشان کرد: موضوع مدیریت پسماند مسئله ای است که امروز در بسیاری از استان‌های کشور تبدیل به معضل شده و ما باید ان‌شاءالله بتوانیم این معضل را در دوره دوازدهم به نحو احسن برطرف کنیم. 

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از مشکلات مبتلابه امروز کشور موضوع فاضلاب است، گفت: موضوع دسترسی به آب شرب آشامیدنی برای بسیاری از مناطق محروم و محرومیت‌زدایی از طریق فراهم کردن امکان دسترسی آسان به آب شرب برای این مناطق و تصفیه فاضلاب در بسیاری از مناطق کشور، موضوعی است که آن را در مجلس آینده حتما مورد توجه و پیگیری‌مان قرار خواهیم داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha