کد خبر 254367
۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۷

در گفتگو با «حیات» مطرح شد:

شهید رئیسی همواره برای دلسوزان نظام عزت آفرین بود/ رئیس‌جمهور بعدی باید راه رئیسی را ادامه دهد + فیلم

شهید رئیسی همواره برای دلسوزان نظام عزت آفرین بود/ رئیس‌جمهور بعدی باید راه رئیسی را ادامه دهد + فیلم

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم گفت: کسانی که این روزها خود را برای حضور در عرصه انتخابات آماده می‌کنند باید بدانند بر صندلی‌ای تکیه می‌‍زنند که پیش‌از این یک رئیس‌جمهور خدوم و شهید بر آن تکیه زده و باید راه او را ادامه دهند.

مجتبی یوسفی، عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات و در رابطه با حادثه ناگوار شهادت رئیس‌جمهور و هیأت همراه در سانحه هوایی استان آذربایجان شرقی گفت: در این ایام به جهت از دست دادن رئیس‌جمهوری مکتبی، انقلابی، ولایتمدار و خستگی ناپذیر داغی بر دل مردم نشسته که قابل جبران نیست.

وی افزود: شهید آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور محرومین بود و برای دلسوزان این نظام در داخل و خارج از کشور همواره عزت آفرین بود. شهید آیت الله رئیسی در مقابل دشمنان این کشور مقتدر، و در مقابل مردم متواضع بود. آیت‌الله رئیسی مکتبی زندگی کرد و در طول شصت‌وسه سال عمر بابرکتش در عرصه‌های مختلف، از دفاع مقدس گرفته تا قوه قضائیه و ریاست بر دولت که عالی‌ترین مقام اجرایی کشور است همواره افتخارش همنشینی با محرومان بود.

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی در طول عمر بابرکتش کارهای بزرگی را به سرانجام رساند و به مکان‌هایی رفت که کسی نرفته بود و در نهایت نتیجه این تلاش‌های خالصانه خود با شهادتش که البته داغ سنگینی بر دل مردم است، گرفت.

وی ادامه داد: همچنین داغ از دست دادن وزیر امور خارجه ارزشی و انقلابی که خودش را سرباز محور مقاومت می‌دانست، نماینده مردمی ولی‌فقیه در تبریز، استاندار متدین و همه همراهان شهیدشان سنگین است. اما این نظام مقدر با هدایت مقام معظم رهبری بدون اختلالی خدمت رسانی را ادامه خواهد داد.

یوسفی با تاکید بر اهمیت بسیار انتخابات پیش‌رو برای سرنوشت کشور گفت: کسانی که این روزها خود را برای حضور در عرصه انتخابات آماده می‌کنند باید بدانند بر صندلی‌ای تکیه می‌‍زنند که پیش‌از این یک رئیس‌جمهور خدوم و شهید بر آن تکیه زده و باید راه او را ادامه دهند؛ چرا که مردم پس از این خیلی سخت‌گیرانه تر انتخاب خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha