کد خبر 254347
۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹

در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت مطرح شد؛

برکت شهدای خدمت دل‌ها را به هم نزدیک کرد

برکت شهدای خدمت دل‌ها را به هم نزدیک کرد

سخنران مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان شهید وی گفت: دل‌هایی که در این روزها به خواست خدا و برکت شهدای خدمت به هم نزدیک شده است، با انبوه تبلیغ، کتاب و کلیپ ممکن نبود، اینگونه به یکدیگر نزدیک شوند.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات، حجت‌الاسلام محمدرضا عابدینی سخنران مراسم بزرگداشت و ترحیم شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان شهید وی، گفت: مردمی که در دنیا صرفا  به دنبال اعمال خود هستند و چندان به فکر گره گشایی از مردم نیستند در دنیای آخرت هم همینگونه خواهند بود اما شهدا که در دنیا به دنبال خدمت به مردم و  مشکل گشایی و باز کردن گره های زندگی مردم هستند ، چون به دنیای دیگر می‌روند آنجا هم به دنبال مشکل گشایی از مشکلات مردم هستند و این امکان برای آنها فراهم است.

وی افزود: شهید از جهت تاثیر گذاری در دنیا پس از شهادت خود، منعی ندارد و کسانی که رابطه  معنوی خود را حفظ می کنند و در مسیری  قدم برمی دارند که شهید قدم برداشته است، می توانند برکات و اثرگذاری شهدا حتی در دنیا بهره‌مند می‌شوند.

سخنران مراسم بزرگداشت و ترحیم شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان شهید وی، با اشاره به شهید آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: روزی در خدمت ایشان بودم و به او عرض کردم، شما که اینقدر به مردم خدمت می‌کنید ، شاید دیده نشود و ایشان در پاسخ به من گفت، مهم این است که کار برای مردم انجام بگیرد و اهمیتی ندارد به نام چه کسی تمام شود.

وی با اشاره به شهدای خدمت و  اثرگذاری آنها در جامعه بیان کرد: در همین مدتی که شهدای خدمت شهید شده‌اند، مشاهده می کنیم که چقدر کارها در جامعه به جلو رفته است و این یکی از جلوه‌های شهادت شهدای خدمت است که  اینگونه دل‌ها را به هم مرتبط کرده است.

حجت‌الاسلام عابدینی با بیان اینکه دل‌هایی که در این روزها به خواست خدا و برکت شهدای خدمت به هم نزدیک شده است، با انبوه تبلیغ، کتاب و کلیپ ممکن نبود، اینگونه به یکدیگر نزدیک شوند، گفت: هر چقدر ما راه شهدا را زنده نگه داریم و در مسیر شهادت قرار دهیم از این ذخایر الهی و  امدادهای آنها می‌توانیم در دنیا بهره‌مند شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha