کد خبر 254267
۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳

سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری:

آیت‌الله رئیسی سبک جدیدی از مدیریت را بر مبنای مردم‌داری ایجاد کرد

آیت‌الله رئیسی سبک جدیدی از مدیریت را بر مبنای مردم‌داری ایجاد کرد

سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری گفت: آیت‌الله رئیسی سبک جدیدی از مدیریت را بر مبنای مردم‌داری ایجاد کرد و با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی برای رفع مشکلات مردم تلاش کرد. همه مدیران هم باید همین سبک مدیریت را دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات، سید محمود حسینی‌پور، سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری، صبح امروز در نشست هم اندیشی معاونت پارلمانی مجلس با معاونان پارلمانی وزارت خانه‌ها و دستگاه های اجرایی با عرض تسلیت به مناسبت ضایعه دردناک و شهادت برترین خادمان ملت یعنی شهید آیت‌الله رئیسی، شهید امیرعبداللهیان، شهید آیت‌الله آل‌هاشم، شهید مالک رحمتی، سردار شهید موسوی و کادر پرواز اظهارکرد: امیدواریم به برکت خون همه شهدای انقلاب اسلامی هر روز بر عزت ملت بزرگ ایران افزوده شود که همین گونه هم است.

وی افزود: امروز شما معجزه انقلاب اسلامی را مشاهده می کنید که با وجود اینکه در ۲سال گذشته همه جریان های ضد ایرانی تلاش کردند مردم را از نظام جدا کنند ولی در همین مدت کوتاه مشاهده کردید که دولت مردمی سیزدهم چه اقدامات مهمی برای افزایش امیدواری مردم نسبت به نظام ترتیب دادند.

سرپرست معاونت پارلمانی دولت ادامه داد: در عرصه بین المللی هم سابقه نداشت که دنیا اینگونه نسبت به یک شخصیت سیاسی ایرانی عکس العمل نشان دهد. سازمان های بین اللملی و رهبران مهم دنیا و آحاد آزادگان جهان نسبت به این اتفاق عکس العمل های مهمی نشان دادن که این نشان دهنده عظمت بسیار ملت ایران است و پرچم ایران را بیش از پیش به اهتزار در می‌آورد.

وی ادامه داد: آیت الله رئیسی صلابت و رافت را توامان در مدیریت خود داشت. رئیس جمهور در آخرین ماموریتش سلحشورانه زندگی را بدرقه کرد. وی ارزش‌های انقلاب اسلامی را زنده کرد و مردم در تشییع این شهدا سنگ تمام گذاشتند و دشمنان که دنبال واگرایی در ایران بودند، را سر جای خود نشاندند.

سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی سبک جدیدی از مدیریت را بر مبنای مردم‌داری ایجاد کرد و با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی برای رفع مشکلات مردم تلاش کرد. مردم هم مهر تاییدی بر این سبک مدیریت زدند و بنابراین این و راه باید ادامه داشته باشد. و همه مدیران  هم باید همین سبک مدیریت را دنبال کنند. در دروه شهید رجایی همین سبک مدیریت اجرا شد.

حسینی‌پور گفت: آیت الله رئیسی  نسبت به جایگاه ولایت فقیه نقش مرید و مرادی داشت و اثبات کرد می شود در کسوت ریاست جمهوری با هماهنگی حداکثری با جایگاه ولایت فقیه و مقام معظم رهبری اقدام می‌کند و فضای جامعه را از ناامیدی به سمت امیدآفرینی سوق داد.

وی افزود:  تعامل دولت و مجلس در جمهوری اسلامی به عنوان یکی از الزامات راهبردی پیشرفت محسوب می‌شود.

سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری در پایان خاطر نشان کرد: باید به سطح معاونت‌های پارلمانی‌ در کشور توجه شود چرا که این امر می‌تواند باعث پیشرفت و توسعه کشور شود. باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری رویکرد دولت و مجلس باید هم‌افزایی باشد. رهبری فرمودند باید امید را در جامعه زنده امید باید صورت گیرد که این امر جز با همراهی دولت و مجلس امکان پذیر نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha