کد خبر 253660
۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳

حملات پیاپی حزب‌الله به نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی

حملات پیاپی حزب‌الله به نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان مواضع و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی را در حملاتی پیاپی هدف قرار داد.

به گزارش گروه بین الملل حیات، به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.

رزمندگان حزب‌الله لبنان ساعت ۵:۲۰ عصر امروز به وقت محلی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه اشغالی «تله الکرنتینا» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی با گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.

همچنین اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۵ عصر امروز سه‌شنبه بیست‌ویکم ماه مه ۲۰۲۴ موضع زبدین واقع در مزارع اشغالی شبعا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۵۰ عصر امروز سه‌شنبه بیست‌ویکم ماه مه ۲۰۲۴ موضع المرج را با گلوله‌های توپخانه هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این ساعت ۴:۴۰ عصر امروز به وقت محلی نیز موضع صهیونیستی «المالکیه» در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف حملات توپخانه‌ای حزب‌الله لبنان قرار گرفت.

پیش از آن نیز نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف موضع صهیونیستی «الراهب» و درون موضع صهیونیستی «رویسه القرن» واقع در مزارع اشغالی شبعا نیز از سوی رزمندگان حزب‌الله لبنان با موشک هدف قرار گرفتند.

بنابراین حزب‌الله لبنان طی روز جاری تاکنون ۷ عملیات را علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که آژیر هشدار در منطقه اشغالی «برعم» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمده است.

از سوی دیگر حملات ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نیز همچنان ادامه دارد. خبرنگار المنار گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک «حولا» در جنوب لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha