کد خبر 253644
۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۵

در گفتگو با «حیات» مطرح شد:

اولویت رئیس‌جمهور آینده، تحقق شعار سال باشد/ امیدوارم شاهد انتخاباتی پرشور باشیم + فیلم

اولویت رئیس‌جمهور آینده، تحقق شعار سال باشد/ امیدوارم شاهد انتخاباتی پرشور باشیم + فیلم

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس یازدهم گفت: ان‌شاءالله مردم رئیس‌جمهوری را انتخاب کنند که اولویت اول آن محقق کردن شعار سال اعلامی از سوی رهبر معظم انقلاب یعنی رشد تولید و رفع مشکلات اقتصادی باشد.

حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات و در رابطه با حادثه ناگوار شهادت رئیس‌جمهور و هیأت همراه در سانحه هوایی استان آذربایجان شرقی گفت: به نظر می‌رسد که با این حادثه ناگواری که رخ داد، به نوعی شاید همچون شهید بهشتی که بسیاری پس از شهادت ایشان به جنبه‌های مترقی شخصیت‌شان پی‌بردند؛ حالا هم که شهید رئیسی به شهادت رسیده‌اند، بسیاری از مردم که از ویژگی‌های خوب ایشان آگاهی نداشتند به محاسن بی‌شمار شخصیت ایشان پی می‌برند.

وی افزود: این حادثه به نظر من آغاز مرحله جدیدی در مراحل انقلاب اسلامی است و امیدواریم که در این مرحله جدید یک انتخابات پرشور را شاهد باشیم و ان‌شالله همینطور نیز خواهد شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس یازدهم در پایان با تاکید بر اهمیت بیش‌از پیش انتخابات پیش‌رو گفت: ان‌شاءالله مردم رئیس‌جمهوری را انتخاب کنند که اولویت اول آن محقق کردن شعار سال اعلامی از سوی رهبر معظم انقلاب یعنی رشد تولید و رفع مشکلات اقتصادی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha