کد خبر 253584
۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵

غریب‌آبادی مطرح کرد؛

مردم خدمات شهید امیرعبداللهیان را فراموش نخواهند کرد

مردم خدمات شهید امیرعبداللهیان را فراموش نخواهند کرد

معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر در منزل شهید حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه برای عرض تسلیت حضور یافت.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ کاظم غریب آبادی معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با حضور در منزل شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و عرض تسلیت به خانواده و فرزندان این شهید، اظهار داشت: همه در غم از دست دادن رئیس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان متاثر و متالم شدند؛ ما سرمایه های گرانقدری را از دست دادیم، اما شهادت آرزوی مسئولین انقلابی ما است و نصیب شخصیت‌های خدوم و دلسوز مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران می شود.

دبیر ستاد حقوق بشر تصریح کرد: دکتر امیرعبداللهیان نماد یک دیپلمات متعهد و نیروی مجاهد و انقلابی بود که در پیشبرد امور و اهداف مقدس جبهه مقاومت، نقش‌آفرینی‌های ارزنده‌ای را انجام داد.

وی با اشاره به اینکه انسان‌های بزرگی را از دست دادیم، افزود: شهدای حادثه ناگوار اخیر و در رأس آن‌ها شهید آیت‌الله رئیسی و دکتر امیرعبداللهیان، تمام تلاش و مساعی خود را برای ارتقای وضعیت کشور و مردم به کار گرفتند و مأجور هستند.

غریب آبادی همچنین گفت: از زمانی که بیش از دو دهه قبل دکتر امیرعبداللهیان را در وزارت‌ خارجه شناختم و با هم در ارتباط بودیم، انسانی پرتلاش، خالص، انقلابی و مجاهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha