کد خبر 253427
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷

گواردیولا:

خسته و بی‌انگیزه‌ام/ احتمال رفتنم بیشتر از ماندن است!

خسته و بی‌انگیزه‌ام/ احتمال رفتنم بیشتر از ماندن است!

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی پس از قهرمانی با این تیم در لیگ برتر انگلیس، درباره آینده‌اش در ورزشگاه اتحاد شفاف‌سازی کرد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ پپ گواردیولا در کسوت سرمربی منچسترسیتی دیشب با کسب برتری برابر وستهم در آخرین هفته لیگ جزیره، برای چهارمین متوالی با سیتیزن‌ها را به قهرمانی رساند.

مرد اسپانیایی تا سال ۲۰۲۵ با این تیم قرارداد دارد و می‌خواهد تا پایان به آن متعهد بماند. با این حال، او گفته است که شاید با این تیم تمدید نکند.

گواردیولا اظهار داشت: حقیقت این است که به رفتن بیشتر از ماندن نزدیک هستم. با باشگاه صحبت کرده‌ام و دوست دارم در حال حاضر بمانم. فصل آینده هم می‌مانم و در طول فصل درباره این موضوع حرف خواهیم زد. اما بعد از هشت یا ۹ سال، باید ببنیم چه اتفاقی میفتد.

گواردیولا در طول هشت سال حضور روی نیمکت سیتی ۱۵ جام مختلف با این تیم کسب کرده است و می‌تواند با فتح جام حذفی، آن را به ۱۶ جام برساند. سیتی هفته بعد باید در فینال این جام به مصاف منچستریونایتد برود.

وی با اذعان به اینکه بعد از این سال‌ها «خسته» شده است و باید در طول تابستان و پیش از آغاز فصل جدید در ماه آگوست، «انگیزه» تازه‌ای پیدا کند، گفت: این فکر به سرم افتاده بود که هیچ‌کس تا به چهار بار متوالی قهرمان نشده است و چرا ما تلاش‌مان را نکنیم و حالا که این کار را انجام داده‌ام، مرحله بعدی چیست؟ در حال حاضر، نمی‌دانم دقیقا چه انگیزه‌ای برای ادامه دارم چون وقتی کار را تمام می‌کنید، پیدا کردن انگیزه جدید دشوار است.

سرمربی اسبق بارسلونا با اشاره به نایب قهرمانی آرسنال با ۸۹ امتیاز، افزود: قبلا لیورپول بود که ما و قدرت ما را به بوته آزمایش گذاشت و حالا نوبت آرسنال است. پیام آرسنال را گرفتم! از صمیم قلبم به آنها، به میکل(آرتتا)، کادرفنی و بازیکنانش تبریک می‌گویم. آنها کار فوق العاده‌ای انجام داده و ما را مجبور کردند تا مثل قبل بهترین باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha