کد خبر 253389
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳

رضا درویش:

فقدان رئیس جمهور شهید برای همه ملت ایران بسیار سنگین است

فقدان رئیس جمهور شهید برای همه ملت ایران بسیار سنگین است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید خصوصی کردن پرسپولیس و استقلال توسط آیت‌الله رئیسی کار بزرگی بود.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا درباره شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش اظهار کرد: ما هم مثل همه مردم ایران از این ضایعه بزرگ غمگین هستیم. این یک شوک بزرگ برای ما بود. فقدان رئیس جمهور شهید برای همه ملت ایران بسیار سنگین است. آقای رئیسی به خاطر خدماتی که برای مردم انجام داد و روحیه جهادی که داشت حیف بود که در بستر بیماری از دنیا برود چون کاملا لایق شهادت بود. شهادت ایشان و تیم همراهشان بسیار سخت و تلخ بود. ان‌شاءالله بهشت جایگاه ابدی ایشان باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به خدمات رئیس جمهور شهید در ورزش اشاره کرد و گفت: اگر قرار باشد فقط یک مورد از هزاران خدمت شهید رئیسی را در ورزش مرور کنیم همین ماجرای خصوصی کردن پرسپولیس و استقلال است. ۴۰ سال دولت‌های مختلف در مورد خصوصی‌سازی حرف زدند اما عمل نکردند تا اینکه رئیسی عمل کرد. ایشان با این کار دغدغه هواداران دو تیم را برطرف کردند. خاطرم است که یک بار افطاری خدمت ایشان بودیم و وقتی زمان افطار شده بود به جای صرف افطار به دغدغه‌های ما گوش می‌دادند تا مشکلات ورزش را برطرف کنند.

او همچنین گفت: خون ایشان انسجام زیادی در جامعه پدیدار کرد که همه احزاب و جوامع عزادار شده‌اند و همه تاسف می‌خورند و ناراحت هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha