کد خبر 253309
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳

پیام تسلیت رئیس صندوق توسعه ملی در پی شهادت رئیس‌جمهور

پیام تسلیت رئیس صندوق توسعه ملی در پی شهادت رئیس‌جمهور

رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی در پیامی ضمن تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان او را پدری مهربان برای همه ایران دانست.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ مهدی غضنفری رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در پیامی شهادت آیت‌اله رئیسی، رئیس جمهور و جمعی از همراهان ایشان را تسلیت گفت.

این پیام به این شرح است:

بسمه‌ تعالی

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

پرواز ملکوتی و جانسوز ریاست محترم جمهور و هیأت همراه بار دیگر نشان داد که شهادت عالی‌ترین پاداش الهی برای مردان صادق و بی‌ریایی است که برای سعادت ملت خود شبانه روز در تلاشند.

ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به امام زمان (عج) و رهبر عزیز انقلاب، با همه‌ی مردم شریف ایران و خانواده محترمشان همدردی کرده و برای جانباختگان، رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای مردم کشور عزیزمان صبر و بردباری آرزو دارم. انشاءالله کشورمان با درایت و همدلی، این واقعه اسفناک را سپری خواهد کرد.

آیت‌الله ابراهیم رئیسی پدری مهربان برای همه ایرانیان و رئیس جمهوری صالح، مجاهد و ضد فساد برای اداره کشور بود. صندوق توسعه ملی، خود را مدیون لطف بی شائبه ایشان می‌داند که با پشتیبانی‌های بی‌دریغ، از اهداف عالیه صندوق توسعه ملی، دو شیوه‌نامه مهم که دو یادگار اثربخش آن شهید ماندگار است برای صندوق بجا گذاشت.

یادشان گرامی باد 

شایان ذکر است در این پرنده پروازی، حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه، آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و تعدادی دیگر از همراهان به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha