کد خبر 253255
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۸

مودی: سهم رئیسی در تقویت روابط با هند در یاد خواهد ماند

مودی: سهم رئیسی در تقویت روابط با هند در یاد خواهد ماند

نارندا مودی نخست وزیر هند در واکنش به شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران اعلام کرد که سهم وی در تقویت روابط دو کشور همواره در یادها خواهد ماند. ​

به گزارش گروه سیاسی حیات، نارندا مودی امروز دوشنبه ساعتی پس از اعلام خبر شهادت رئیس جمهور و هیات همراهش در حساب ایکس خود نوشت: از درگذشت غم انگیز دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران به شدت غمگین و شوکه شده‌ام.

وی در ادامه تاکید کرد: سهم او در تقویت روابط دو جانبه هند و ایران همیشه در یادها خواهد ماند. از صمیم قلب به خانواده ایشان و مردم ایران تسلیت می‌گویم. هند در این دوران غم و اندوه در کنار ایران ایستاده است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha