کد خبر 253219
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۶

وزارت خارجه چین اعلام کرد؛

به شدت نگران سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران هستیم

به شدت نگران سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران هستیم

وزارت خارجه چین در واکنش به سانحه هوایی برای بالگرد آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران، در بیانیه‌ای اعلام کرد که به شدت نگران این سانحه است.

به گزارش گروه بین‌الملل حیات و به نقل از وب‌گاه وزارت خارجه چین، در بیانیه وزارت خارجه چین آمده است: ما به شدت نگران فرود سخت بالگرد حامل (آیت‌الله) ابراهیم رئیسی و هیات همراه وی هستیم و امیدواریم رئیس جمهور ایران در صحت و سلامت باشند.

در ادامه بیانیه وزارت خارجه چین با بیان اینکه پکن از نزدیک تحولات مربوط به سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران را دنبال می‌کند، تاکید شده است: چین آماده است تا همه حمایت‌ها و کمک‌های لازم را در راستای تلاش‌های امداد و نجات ایران در رابطه با این سانحه ارائه کند.

عصر یکشنبه خبری مبنی بر بروز سانحه فرود سخت برای بالگرد حامل رئیس جمهور در «جنگل دیزمار» مرکزی بین روستای برازین و اردشیری استان آذربایجان شرقی منتشر شد.

گزارش‌ها از حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، حجت‌الاسلام سیدمحمد آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، خلبان، کمک خلبان، کروچیف (دستیار خدمه پرواز)، سر تیم حفاظت و یکی از محافظان و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان این بالگرد حکایت دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha