کد خبر 253207
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۶

معاون عملیات امداد و نجات خبر داد؛

نیروهای امدادگر برای یافتن بالگرد رئیس جمهور کار دشواری دارند

نیروهای امدادگر برای یافتن بالگرد رئیس جمهور کار دشواری دارند

معاون سازمان عملیات امداد و نجات با بیان اینکه در این منطقه امکان تماس تلفنی وجود ندارد، گفت: در این ناحیه پوشش‌های گیاهی و درخت انبوه است و منطقه جنگلی است اما نیروهای ما به صورت ماهواره‌ای در حال ارتبط با یکدگیر هستند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، محمدحسین کبادی، معاون عملیات امداد و نجات با اشاره به صعب‌العبور بودن منطقه سانحه بالگرد رئیس جمهور، عنوان کرد: شرایط محیطی و آسمان مه‌آلود آن ناحیه، کار را برای نیروهای امدادی سخت کرده است.

وی با بیان اینکه تیم‌های امدادگر در حال امدادرسانی هستند و پس از ماموریتشان، نیروهای جدید و تازه نفس جای آن‌ها را می‌گیرند، ادامه داد: در این منطقه که امکان رفت و آمد خودرو وجود ندارد، تیم‌های امدادی به صورت پیاده در حال امداگری هستند.

معاون عملیات امداد و نجات با بیان اینکه در این منطقه امکان تماس تلفنی وجود ندارد، اظهار کرد: در این ناحیه پوشش‌های گیاهی و درخت انبوه است و منطقه جنگلی است اما نیروهای ما به صورت ماهواره‌ای در حال ارتبط با بکدیگر هستند.

کبادی همچنین گفت: تیم‌های امدادگر از جبهه‌های مختلف در حال امدادرسانی هستند و ما نیز تجربه‌های اینچنینی زیادی داشتیم که یکی از آن‌ها ۱۲۰ ساعت طول کشید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha