کد خبر 253172
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸

عملیات‌های مشترک پیاپی گردان‌های قسام و قدس

عملیات‌های مشترک پیاپی گردان‌های قسام و قدس

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) و گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) عملیات‌های مشترکی را علیه ارتش رژیم صهیونیستی به انجام رساندند.

به گزارش گروه بین الملل حیات، به نقل از الجزیره، عملیات‌های گروه‌های مقاومت فلسطین علیه نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه همچنان ادامه دارد.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) و گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) در عملیاتی مشترک موفق شدند ضمن درگیری با گروهی از نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی که در پشت مسجد شهید «عماد عقل» در اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه سنگر گرفته بودند، شماری از این نظامیان صهیونیست را به هلاکت رسانده و شمار دیگری را نیز زخمی کنند.

علاوه بر این در عملیات مشترک دیگر گردان‌های قسام و گردان‌های قدس مبارزان مقاومت فلسطین یک تانک «مرکاوا» ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند و با گروهی از پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی در کنار این تانک درگیر شدند.

در این عملیات مشترک گردان‌های قسام و قدس نیز شماری از این نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده و شمار دیگری از آنان نیز زخمی شدند.

علاوه بر این گردان‌های قدس نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در پشت داروخانه «طالب» واقع در خیابان «ترانس» در اردوگاه جبالیا با خمپاره هدف قرار داد.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شرق اردوگاه جبالیا نیز با نارنجک‌های «ابابیل» از سوی مبارزان گردان‌های قدس هدف قرار گرفتند.

همچنین گردان‌های قدس نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق اردوگاه جبالیا با خمپاره هدف قرار داد.

گردان‌های «شهدا الاقصی» نیز از درگیری شدید مبارزان این گردان‌ها با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در محور پیشروی پشت مسجد «عماد عقل» واقع در شرق اردوگاه جبالیا و واردآوردن تلفات حتمی به نظامیان صهیونیست خبر داد.

نیروهای «شهید عمر القاسم» نیز اعلام کرد که در عملیات مشترک با گردان‌های «شهید عبدالقادر الحسینی» و گردان‌های «شهدا الاقصی» با استفاده از موشک‌های «C۵k» نظامیان دشمن را در موضع نظامی «المبحوح» واقع در شرق اردوگاه جبالیا هدف قرار داده است.

تیپ‌های «ناصر صلاح‌الدین» نیز از حمله خمپاره‌ای به نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در محور پیشروی انتهای خیابان «العجارمه» واقع در شرق اردوگاه جبالیا خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha