کد خبر 253143
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۳

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

جزئیات سانحه هوایی رخ داده برای بالگرد رئیس‌جمهور از زبان نماینده کلیبر

جزئیات سانحه هوایی رخ داده برای بالگرد رئیس‌جمهور از زبان نماینده کلیبر

نماینده مردم کلیبر و خداآفرین که سانحه هوایی بالگرد رئیس‌جمهور در آن منطقه رخ داده است به بیان آخرین جزئیات مربوط بخه این حادثه پرداخت.

حسین حاتمی، نماینده مردم کلیبر و خداآفرین مجلس شورای اسلامی در گفتگو خبرنگار سیاسی حیات درباره سانحه هوایی رخ داده برای هلی‌کوپتر حامل رئیس‌جمهور در استان آذربایجان شرقی گفت: بالگرد حامل رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه، امام‌جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی در مسیر بازگشت از شهرستان خداآفرین بعد از افتتاح سد قیزقلعه سی و خداآفرین در حال بازگشت به مرکز استان بود که احتمالا در شهرستان ورزقان و در محدوده کوهستانی و معندنی مس سونگون حادثه ای رخ داده است.

وی افزود: البته درحال حاضر نمی‌توان در رابطه با جزئیات اتفاق چیز دقیق گفت؛ اما تیم‌های امدادی در حال پایش و جستجو هستند و امیدواریم که اتفاقی برای رئیس‌جمهور و همراه نیوفتاده باشد.

حاتمی بیان داشت: سه بالگرد در این سفر حامل رئیس‌جمهور و همراهان بودند که تا محدوده هوایی شهرستان ورزقان پشت سر همدیگر حرکت کرده اند اما در این منطقه بالگرد حامل رئیس‌جمهور در این منطقه به دلیل هوای مه‌آلود از مدار خارج شده و ظن قریب به یقین درباره این بالگرد این است که دچار سانحه شده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه به دلیل اینکه امکان دسترسی تلفنی به افردای که همراه رئیس‌جمهور بودند فراهم نیست نمی‌توان درباره وضعیت سلامت سرنشینان اظهار نظری کرد.

حاتمی درباره محل احتمالی فرود بالگرد رئیس‌جمهور گفت: محدوده‌ای که هم اکنون امدادگران در حال پایش و جستوی آن هستند محدوده مس سونگون شهرستان ورزقان است؛ متاسفانه وضعیت جوی در این منطقه بخه شدت مه‌آلود است و جاده دسترسی به ان هم جاده کوهستانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha