کد خبر 253073
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲

نادعلی در صحن شورا مطرح کرد:

شناسایی و پلمب ۴۰۰ خانه پلاک قرمز در پایتخت

شناسایی و پلمب ۴۰۰ خانه پلاک قرمز در پایتخت

عضو شورای شهر گفت: ۴۰۰ خانه پلاک قرمز در تهران پلمب شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، علیرضا نادعلی  سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران  ضمن تقدیر از برگزاری اجتماع هایی با محور اهل بیت در شهر تهران، اظهار کرد: علیرغم موانع، اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است اما علاوه بر برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری توسط معاونت اجتماعی و فرهنگی شاهد اقداماتی دیگر نیز هستیم.

وی با اعلام اینکه به طور متوسط یک یاورشهر ایجاد شده و پذیرش معتادان در یاورشهرها صورت گرفته است، ادامه داد: دیروز یاورشهر ۱۰ با تلاش سازمان رفاه و خدمات اجتماعی راه اندازی شد. پیش از این شاهد کمبود فضا بودیم اما امروز ۱۰ یاور شهر فعال شده و هفت هزار و ۷۵۰ نفر ظرفیت برای معتادان وجود دارد.

نادعلی با بیان اینکه برخی معتادان دارای زخم باز و یا سالمند بودند و یا مشکلاتی از این قبیل داشتند، تصریح کرد: امروز هیچ یک از این افراد بیرون نمی مانند و به مراکز یاور شهر منتقل می شوند. امروز دیگر شاهد کلونی معتادان در سطح شهر نیستیم و آنچه در میادین دیده می شد، دیگر وجود ندارد و در گردنه فرحزاد، شوش غربی و شرقی و پارک میثاق و شیان و محلاتی از این قبیل شاهد کلونی معتادان نیستیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه ۴۰۰ خانه پلاک قرمز شناسایی و پلمب شده است، خاطرنشان کرد: این اقدامات مهم در سازمان رفاه صورت گرفته و معاونت فرهنگی و اجتماعی علاوه بر برگزاری رویدادهای فرهنگی در این زمینه نیز موفق عمل کرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha