کد خبر 252977
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲

سردار طلایی‌نیک: تولید محصولات دفاعی صادراتی ۵۰ درصد افزایش می‌یابد

سردار طلایی‌نیک: تولید محصولات دفاعی صادراتی ۵۰ درصد افزایش می‌یابد

​سخنگوی وزارت دفاع گفت: هدفگذاری امسال بر این است که در حوزه محصولات دفاعی صادراتی نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش تولید داشته باشیم. ​

به گزارش گروه سیاسی حیات از وزارت دفاع، سردار رضا طلایی نیک در همایش بصیرتی معاونان و روسای ادارات عقیدتی و سیاسی وزارت دفاع که در تالار قرآن برگزار شد، اظهار داشت: مجموعه وزارت دفاع با راهبری و تدابیر حکیمانه فرمانده معظم کل قوا در راستای ماموریت‌های خود برای جهش تولید محصولات دفاعی، صادرات و تامین نیازمندی‌های نیروهای مسلح، قدم‌های بلندی برداشته است.

وی با بیان اینکه فعالیت وزارت دفاع در بخش تحقیق، مرزشکنی دانش و حوزه علم و فناوری‌های نوین اقتدارآفرین بوده و هست، اضافه کرد: نیروهای مسلح اصل غافلگیری فناورانه علیه دشمن و در عین حال پیشگیری از هر نوع غافلگیری در حوزه آفند و پدافند را دنبال کرده و می‌کند.

سخنگوی وزارت دفاع تصریح کرد: هدفگذاری امسال بر این است در حوزه محصولات دفاعی صادراتی نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش تولید داشته باشیم.

سردار طلایی نیک یادآورشد: نیاز دفاعی ما در داخل اشباع شده و تمرکز ما در حوزه بازار صادراتی و پاسخ به تقاضاهای بسیاری است که برای خرید صنعت دفاعی کشور داریم.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر ۸ هزار شرکت با وزارت دفاع همکاری دارد، گفت: طبق منویات مقام معظم رهبری دوسوم تولید زیرسامانه، قطعات و مواد اولیه توسط شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌های خصوصی و تعاونی‌ها انجام خواهد شد که سال گذشته ۶۱ درصد زنجیره تامین قطعات اولیه و زیرسامانه توسط این شرکت‌ها محقق شد.

سخنگوی وزارت دفاع تاکید کرد: در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" علاوه بر فعالیت در این حوزه به مانند همیشه روی جهش در بصیرت و ایمان و روحیه جهادی نیروهای مسلح نیز تمرکز ویژه داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha