کد خبر 252899
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷

آتش‌سوزی گسترده سوله ۱۰۰۰ متری در یک شهرک صنعتی

آتش‌سوزی گسترده سوله ۱۰۰۰ متری در یک شهرک صنعتی

شب گذشته یک کارگاه تولید مصنوعات چوبی و صندلی‌های اداری در شهرک صنعتی چهاردانگه دچار حریق شد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ درپی وقوع آتش‌سوزی در یک باب سوله کارگاهی و اعلام درخواست آتش‌نشانان شهرستان چهاردانگه و اسلام شهر از آتش‌نشانی تهران برای اعزام نیروی کمکی، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران نیروهای عملیات ایستگاه ۱۲ را به همراه تانکر ۳۰ هزار لیتری آب در ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه شب گذشته به محل حادثه واقع در شهرک صنعتی چهاردانگه اعزام کرد.

با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که محل حادثه یک باب سوله و یک سازه داربستی با سقف ایرانیت فلزی جمعا به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع است. در هنگام رسیدن نیروهای آتش‌نشانی تهران به محل حادثه، سوله کاملا شعله ور بود و شعله‌های آتش و دود از فاصله دور نیز قابل رویت بود. این سوله‌ها محل تولید و نگهداری انواع مصنوعات چوبی و انبار موادی همچون رنگ و رزین بود و سوله دیگر نیز به تولید صندلی چرخدار مدیریتی اختصاص داشت.

با توجه به اینکه مواد داخل این کارگاه، قابل اشتعال و انفجار بود، عملیات آتش‌نشانان نیز با دشواری‌هایی همراه بود، با این وجود آتش‌نشانان با اقدامات فنی خود موفق شدند در یک عملیات نفسگیر و همه جانبه، آتش‌سوزی را مهار و از گسترش آتش و سرایت آن به اطراف جلوگیری کنند.

در پایان آتش‌نشانان تهرانی پس از لکه گیری و اطمینان از خاموش شدن کامل آتش سوزی به ماموریت خود پایان داده و محل را به عوامل آتش‌نشانی چهاردانه و اسلامشهر تحویل دادند. همچنین علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان آتش‌نشانی این شهر بررسی و اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha