کد خبر 252628
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹

لطیفی در گفتگو با «حیات» مطرح کرد:

متناسب با نیاز واقعی دستگاه‌های اجرایی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد را استخدام می‌کنیم + فیلم

متناسب با نیاز واقعی دستگاه‌های اجرایی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد را استخدام می‌کنیم + فیلم

رئیس سازمان اداری استخدامی کشور گفت: هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی، بنیاد شهید و سازمان اداری استخدامی باعث شد آزمون سازمان استخدامی متناسب با نیاز واقعی دستگاه‌ها و حضور ایثارگران در آن جغرافیا جذب را داشته باشیم.

میثم لطیفی رئیس سازمان اداری استخدامی کشور در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات، در مورد تمهیدات این سازمان برای عدم تکرار مشکلاتی که در آزمون قبلی برای فرزندان شهدا و جانبازان به وجود آمد اظهار کرد: تلاش کردیم ابتدا سراغ دستگاه‌های اجرایی برویم تا به ما اطلاع دهند نیازهایشان چیست و از آن طرف بنیاد شهید به ما اطلاع دهد که در آن نقطه محل، عزیزان جامعه ایثارگری موضوع ماده 87 چه کسانی هستند تا بتوانیم این دو را با یکدیگر هماهنگ کنیم.

لطیفی بیان کرد: گاهی اوقات دستگاهی نیازی را اعلام می‌کند ولی ما در آنجا متقاضی نداریم یا بالعکس متقاضی هست اما دستگاه اجرایی اعلام نیازی نکرده است .

وی ادامه داد: این هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی، بنیاد شهید و سازمان اداری استخدامی باعث شد در این دوره که آزمون برگزار می‌شود و بزرگترین آزمون سازمان ما برای جذب بیش از  32 هزار نفر در ماده87 که شامل فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد نیز است، بتوانیم کمک کنیم متناسب با نیاز واقعی دستگاه‌ها و حضور ایثارگران در آن جغرافیا جذب را داشته باشیم.

رئیس سازمان اداری استخدامی تاکید کرد: امیدواریم بخش عمده‌ای مشکلات فرزندان جامعه ایثارگری در این فضا حل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha