کد خبر 252438
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲

امروز رقم خورد؛

واکنش همایون شجریان به حواشی در رابطه با سحر دولتشاهی + عکس

واکنش همایون شجریان به حواشی در رابطه با سحر دولتشاهی + عکس

همایون شجریان خواننده مطرح کشور با انتشار پستی به حواشی مطرح شده در خصوص زندگی شخصی‌اش واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی حیات؛ مدتی است حواشی متعددی درخصوص جدایی همایون شجریان و سحر دولت شاهی نقل محافل شده است که این تکرار برخورد های حاشیه ای با واکنش این خواننده بود.

وی در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران در خانواده‌ای اهل موسیقی متولد شد؛ وی فرزند محمدرضا شجریان و برادر کوچک مژگان شجریان است. او در سال ۱۳۷۵ با گیتا خوانساری ازدواج کرد که حاصل این ازدواج فرزندی به نام یاسمین است. شجریان در مصاحبه‌ای با عادل فردوسی‌پور در سال ۱۴۰۲ رابطه‌ عاشقانه‌اش با سحر دولتشاهی را تایید کرد.

همایون شجریان با انشار پستی در صفحه‌ی شخصی خو به حاشیه های زندگی شخصی خود پایان داد و نوشت «عزیزان دل به این مزخرفات توجه نکنید نه خیانتی در کار من و سحر جان بوده نه بچه ای که بخواد انداخته بشه تا همیشه حمایت و رفاقت پابرجاست خسته شد صبر ما».

واکنش همایون شجریان به حواشی در رابطه با زندگی خصوصی‌اش + عکس

گفتنی است؛ همایون شجریان خواننده، آهنگساز و نوازندهٔ موسیقی سنتی ایرانی و موسیقی تلفیقی است. او فرزند محمدرضا شجریان، موسیقی‌دان و خوانندهٔ موسیقی سنتی ایرانی است. او مدیر شرکت فرهنگی هنری دل‌آواز نیز می‌باشد.

او از سال ۱۳۷۰ محمدرضا شجریان را در کنسرت‌های آمریکا، اروپا و ایران (با تنبک) همراهی کرد و از ۱۳۷۸ به بعد در صحنهٔ کنسرت‌ها به هم‌خوانی با پدرش مشغول شد؛ اولین اثر با حضور او یاد ایام نام دارد که در آن همایون تنبک‌نوازی را بر عهده داشت. همایون شجریان کنسرت‌های بسیاری را با چهره‌های شناخته‌شدهٔ موسیقی ایرانی اجرا کرده و آثار زیادی را به همراه آنان در ایران و جهان منتشر کرده‌است که از آن‌ها می‌توان به آلبوم کنسرت‌های «بی تو بسر نمی‌شود» و «فریاد» اشاره کرد. هر دوی این آلبوم‌ها در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۵ نامزد دریافت جایزه گرمی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha