کد خبر 252123
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در آیین رونمایی از کتاب «مرد ابدی»:

نتیجه تلاش‌های شهید طهرانی مقدم متوقف نخواهد شد

نتیجه تلاش‌های شهید طهرانی مقدم متوقف نخواهد شد

سردار فدوی گفت: نتایج تلاش‌های شهید طهرانی مقدم متوقف نمی‌شود و هرروز با سرعت بیشتر از قبل رو به جلو می‌رود تا خبیثان عالم نتوانند به کشور ما چپ نگاه کنند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین رونمایی از کتاب «مرد ابدی» که در بردارنده خاطرات مستند از زندگی شهید حسن طهرانی مقدم است، در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: باید بگویم که کتاب با فضای مجازی فرق می‌کند. خیلی از کتاب‌ها طوری نوشته شده که آدم دوست دارد چند بار آن را بخواند. امروز میخواهم یک خاطره از شهید طهرانی مقدم بگویم در عملیات خیبر یکی از موشک‌های ارتش را گرفته بودند و می‌خواستند در عملیات آن را به کار ببرند. شهید مقدم هم مسئول همین کار بود که این موشک را بیاورند و شلیک کنند. موشک به جای اینکه حرکت کند، همانجا روی زمین افتاد، شهید مقدم گفت: من در این کشور موشک خواهم ساخت.

وی ادامه داد: در آن زمان، همه شهرهای ما را با موشک می‌زدند، ما هیچ اقدامی نمی‌کردیم. مردم می‌گفتند ما چرا به عراق موشک نمی‌زنیم، نمی‌دانستند موشک نداریم. اما الان همه دنیا اذعان دارند که ما موشک داریم. آقا فرمودند ما سلاحی که یک نفر از مردم بی‌گناه را مورد خطر قرار دهد، نباید داشته باشیم، بلکه باید موشک نقطه‌زن داشته باشیم. زمان زیادی نگذشت که آن را ساختیم و ما با آن موشک‌ها پایگاه هوایی صهیونیست‌ها را می‌زنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: خداوند در قرآن می‌گوید شما کار نمی‌کنید، من کار می‌کنم. شما به تکالیفتان عمل کنید، من بهترین نتیجه را می‌دهم. ما حتی یک ۲۴ ساعت را از دست ندادیم که توان و قوه خودمان را افزایش دهیم. خیلی از توان و قوه ما را کسی نمی‌داند. دشمن زمانی می‌فهمد که دیگر برایش دیر شده است.

سردار فدوی افزود: کمی از آن را در عملیات وعده صادق دیدند. الان ۴۵ سال است دعوای بین حق و باطل وجود دارد و تمام هم نشده است، خداوند تضمین کرده که طرف حق و حزب خدا است و همیشه حزب خدا پیروز است و هیچ گاه حزب شیطان پیروز نیست. ما باید حواسمان جمع باشد که مطمئن شویم حزب خدا هستیم. امثال شهید طهرانی مقدم مواظب هستند که همیشه در حزب خدا باشند و اگر در حزب خدا باشند، مطمئن هستند که همیشه پیروزند.

وی اظهار کرد: شهید مقدم و همه شهدای بی شمار سپاه، دست یافتنی هستند. یعنی هر کس اراده کند مثل شهدای بزرگی مثل کاظمی، همت، باکری، طهرانی مقدم و ... باشد، می‌تواند. فقط باید خودش بخواهد. چرا که خدا دنبال بهانه می‌گردد همه بندگانش را به بالاترین درجات برساند.

سردار فدوی در پایان اشاره کرد: در سپاه کسانی مثل شهید طهرانی مقدم مراقب بودند همواره مواظب انجام تکالیفشان باشند و این یعنی تقوا. یعنی کسی که مراقب خودش است که به تکالیفش عمل کند. نتایج تلاش‌های شهید طهرانی مقدم متوقف نمی‌شود و هرروز با سرعت بیشتر از قبل رو به جلو می‌رود تا خبیثان عالم نتوانند به کشور ما چپ نگاه کنند. سال‌ها از دفاع مقدس می‌گذرد اما کسی جرئت نکرده یک تیر به سمت جمهوری اسلامی ایران شلیک کند. یک شهید می‌تواند دست همه مردم ایران را بگیرد چرا که خداوند اجازه شفاعت به شهید داده است. اولین شفاعت‌ها هم مربوط به خانواده شهید است.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha