کد خبر 252064
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰

رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد:

تلاش ما برای انتقال نمایشگاه کتاب به نتیجه نرسید

 تلاش ما برای انتقال نمایشگاه کتاب به نتیجه نرسید

رییس شورای شهر در خصوص برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در محل مصلا و ترافیک ناشی از آن، گفت: متاسفانه تلاش‌های ما برای انتقال نمایشگاه به شهر آفتاب به نتیجه نرسیده و امسال هم شاهد برگزاری این نمایشگاه در محل مصلا هستیم که همه مردم ترافیک ناشی از آن را می‌بینند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، مهدی چمران  رییس شورای شهر تهران روز یکشنبه در آغاز دویست و سی و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه همه مسوولان و متولیان امر ترافیک را می‌بینند اما سکوت کرده و کاری نمی‌کنند، افزود: تاکنون هر چه برای انتقال نمایشگاه کتاب تلاش کردیم به نتیجه نرسیدیم.

وی در خصوص تلاش‌های انجام شده برای حل این مشکل اظهار کرد: متاسفانه ابزار قانونی لازم را نداریم و تللاش ما تاکنون بی نتیجه بوده است

رییس شورای اسلامی شهر تهران درپاسخ به سوالی درخصوص وضعیت قرارداد ساخت واگن‌های مترو در چین نیز گفت: برای تحویل واگن‌های مترو تنها یک خوان از صد خوان موجود را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدوارم که کارها در این زمینه زودتر انجام شود.

چمران همچنین در خصوص دستور کار جلسه امروز شورا، اضافه کرد: بررسی ضوابط تشکیلاتی شهرداری، نرخ گذاری خدمات بهشت زهرا(س)، لایحه بهای خدمات مراکز فرهنگی و هنری و تغییر نام چند محله و خیابان در دستور کار جلسه امروز شورا است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین در خصوص اخبار و گزارش‌های برخی رسانه‌ها درمورد حصارکشی شهرداری در بوستان ارتش در منطقه هفت اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: هنوز گزارشی در این زمینه به بنده نرسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha