کد خبر 251824
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹

مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی پارالمپیک پاراکانو - مجارستان؛

صعود نمایندگان پاراکانو ایران به مرحله فینال قهرمانی جهان

صعود نمایندگان پاراکانو ایران به مرحله فینال قهرمانی جهان

مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی پارالمپیک پاراکانو امروز جمعه در مجارستان دنبال شد و ۲ ورزشکار ایران به مرحله فینال و ۲ نماینده ایران به نیمه نهایی راه یافتند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ در ادامه رقابت های پاراکانو قهرمانی جهان و انتخابی پارالمپیک در مجارستان، اسلام جاهدی در کلاس VL2 در گروه دوم دور نیمه‌نهایی با حریفانی از ایتالیا، پرتقال، اوکراین، انگلیس، تایلند، دو قایقران از هند و یک نماینده فدراسیون جهانی رقابت کرد و با زمان ۱:۰۰.۲۹ دقیقه به عنوان قایق پنجم از خط عبور کرد و به فینال B مسابقات صعود کرد. در این رقابت نمایندگان پرتقال، اوکراین و ایتالیا به ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین سعید حسین‌پور در کلاس KL1 مردان در گروه اول دور مقدماتی با حریفانی از ایتالیا، ژاپن، پرتغال، اسپانیا، هند، قبرس و دو رقیب از کشور میزبان مجارستان رقابت کرد و با زمان ۴۹.۹۴ ثانیه به عنوان قایق دوم از خط عبور کرد و مستقیما به فینال A مسابقات صعود کرد. در این رقابت نمایندگان برزیل و ایتالیا به ترتیب اول و سوم شدند.

در ادامه این رقابت ها، شهلا بهروزی‌راد در کلاس KL3 بانوان در گروه سوم دور مقدماتی با حریفانی از استرالیا، انگلیس، آلمان، ایتالیا و ژاپن رقابت کرد و با زمان۵۱.۹۹ ثانیه به عنوان قایق چهارم از خط عبور کرد و به دور نیمه‌نهایی این رقابت ها راه یافت. در این رقابت نمایندگان انگلیس، آلمان و ایتالیا به ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین مسعود قیصری در کلاس KL3 مردان در گروه سوم دور مقدماتی با حریفانی از کره جنوبی، کانادا، ایتالیا، الجزایر، مجارستان، مصر و اسپانیا رقابت کرد و با زمان ۴۷.۳۸ ثانیه به عنوان قایق هفتم از خط عبور کرد و به دور نیمه‌نهایی این ماده صعود کرد.

در این رقابت نمایندگان کره، الجزایر و ایتالیا به ترتیب اول تا سوم شدند.

مرحله نیمه نهایی و فینال این رقابت ها فردا شنبه ۲۲ اردیبهشت برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha