کد خبر 251644
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۸

حماس:

کشف گورهای جمعی در غزه سند دیگری از وحشی‌گری اسرائیل است

کشف گورهای جمعی در غزه سند دیگری از وحشی‌گری اسرائیل است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد، کشف ۷ گور دسته جمعی در بیمارستان‌های غزه، بار دیگر وحشی‌گری رژیم صهیونیستی در این باریکه را نشان داد.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد: کشف ۷ گور دسته جمعی در بیمارستان‌های غزه تا این لحظه که آخرین آن کشف گوری دسته جمعی در بیمارستان الشفا بود، دلیل دیگری بر وحشی‌گری ارتش رژیم صهیونیستی در ارتکاب جنایات هدفمند علیه ملت فلسطین و بخش بهداشت و پزشکی با هدف نابودی تمامی مولفه‌های زندگی و در راستای تحقق هدف نسل‌کشی و کوچاندن فلسطینیان است که دشمن نازی صهیونیستی به دنبال آن است.

حماس افزود: تداوم کشف گورهای دسته جمعی در بیمارستان‌های نوار غزه که تا این لحظه اجساد ۵۲۰ شهید از آنها بیرون آورده شده است، مستلزم اتخاذ تدابیر لازم توسط جامعه جهانی و سازمان ملل برای توقف این تهاجم وحشیانه علیه ملت فلسطین است که از تصور بشر خارج است.

حماس همچنین از تمامی نهادهای حقوقی و بین‌المللی ذی‌ربط خواست این جنایات را مستندسازی کرده و به دیوان کیفری بین‌المللی و دیگر دادگاه‌های صالحه ارائه دهند تا این رژیم و سران جنایتکار آن بازخواست و محاکمه شوند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی فلسطین در غزه به تازگی اعلام کرده که سومین گور دسته‌جمعی در بیمارستان الشفا در غزه کشف شده است.

این نهاد تاکید کرد که کادر پزشکی تا این لحظه جسد ۴۹ شهید را در سومین گور جمعی در بیمارستان الشفا کشف کرده و عملیات جستجو همچنان ادامه دارد. طبق این گزارش، تعداد گورهای جمعی کشف‌شده در محوطه بیمارستان‌های غزه به ۷ مورد رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha