کد خبر 251311
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۳

هفته بیست و ششم لیگ برتر؛

نساجی یک - پرسپولیس دو/ عبور سلامت سرخ‌ها از گردنه قائمشهر

نساجی یک - پرسپولیس دو/ عبور سلامت سرخ‌ها از گردنه قائمشهر

پرسپولیس موفق شد در دیداری سخت مقابل نساجی به برتری برسد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 18:15 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی 2 بر یک شاگردان اوسمار به پایان رسید تا سرخپوشان موقتاً 56 امتیازی شوند و به صدر جدول رده‌بندی صعود کنند.

برای پرسپولیس در این بازی اوستون ارونوف دو بار در دقایق 6 و 70 گلزنی کرد و تک گل تیم میزبان را نیز امیرمحمد هوشمند در دقیقه 59 به ثمر رساند. در این بازی سروش رفیعی در دقیقه 50 از زمین بازی اخراج شد تا تیم اوسمار حدود 40 دقیقه 10 نفره به بازی ادامه دهد.

ترکیب نساجی

لوان پولی، وحید محمدزاده، امیرمهدی جانملکی، سعید بیگی، فرزاد زامهران، منصور باقری (46 - مهرداد عبدی)، محمد عباس‌زاده (46 - محمدرضا آزادی)، امیرحسین سام‌دلیری (46 - صابر حردانی)، امیرمحمد هوشمند، محمدرضا حسینی و محمدرضا عباسی.

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی (64 - سینا اسدبیگی)، اوستون ارونوف (90 - سعید صادقی)، وحید امیری (90 - محمد خدابنده‌لو ) و عیسی آل‌کثیر (86 - فرشاد فرجی).

داور: موعود بنیادی‌فر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha