کد خبر 251289
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶

بایرن مونیخ و تیم‌های عربستانی به دنبال فن‌دایک

بایرن مونیخ و تیم‌های عربستانی به دنبال فن‌دایک

مدافع هلندی لیورپول که یک سال از قراردادش با این باشگاه انگلیسی باقی مانده، مورد توجه بایرن مونیخ و تیم‎‌های عربستانی قرار گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ قرارداد ویرجیل فن دایک، کاپیتان هلندی تیم فوتبال لیوپول در حالی تابستان ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد که گمانه‌زنی‌هایی درباره تیم آینده او به گوش می‌رسد.

فن دایک پس از پیوستن به لیورپول در سال ۲۰۱۸ از ساوتهمپتون، به یکی از بهترین مدافعان میانی جهان تبدیل شده و توجه بسیاری را از باشگاه‌ها را به خود جلب کرده است. با جدایی یورگن کلوپ، آینده این مدافع در کانون توجه قرار گرفت و بایرن مونیخ یکی از تیم‌هایی است که گفته می‌شود برای برای جذب فن‌دایک دورخیز کرده است.علاوه بر این، فن‌دایک در لیست تیم‌های عربستانی هم دیده می‌شود.

با وجود این پیشنهادات، بعید به نظر می‌رسد که فن‌دایک در تابستان امسال، قرمزها را ترک کند. با این حال، اگر او متعهد به یک قرارداد جدید در آنفیلد نشود، می‌تواند در سال ۲۰۲۵ به صورت رایگان از این تیم جدا شود.

فن دایک درباره تمدید قرارداد یا جدایی از لیورپول، گفت: فکر می‌کنم چیزی برای بحث وجود ندارد زیرا خبری نیست، باشگاه بسیار درگیر این است که چه کسی سرمربی جدید شود و این تمرکز اصلی است.اینجا خیلی خوشحالم، باشگاه را دوست دارم و شما هم می‌توانید این را ببینید. لیورپول بخش بزرگی از زندگی من است و این تنها چیزی است که می‌توانم بگویم.

وی افزود: اکنون تمرکز روی دو بازی آخر بوده و سپس باشگاه روی اینکه چه کسی سرمربی جدید است تمرکز خواهد کرد و یک انتقال بزرگ رخ خواهد داد و من بخشی از این انقلاب هستم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha