کد خبر 251267
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷

سه سینما در خراسان رضوی مجوز فعالیت گرفتند

سه سینما در خراسان رضوی مجوز فعالیت گرفتند

مسئول گروه سینمایی و سمعی – بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: همزمان با اردیبهشت ماه امسال سه سینمای این استان مجوز فعالیت خود را از سازمان سینمایی گرفتند و اکنون مقدمات راه اندازی آنها در حال انجام است.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سوسن محمدزاده  مسئول گروه سینمایی و سمعی – بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی  افزود: احداث ساختمان یک سینمای جدید نیز آغاز شده است.

وی اظهار کرد: سینما "وحدت" تربت جام که پیش از این متعلق به شهرداری بود بعد از یک دوره تعطیلی به بخش خصوصی واگذار شد و امروز کارشناسان فنی سینما برای نصب تجهیزات آن به این شهر سفر کردند.

مسوول گروه سینمایی و سمعی – بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: مراحل اداری راه اندازی سینما "اندیشه" تربت حیدریه نیز پشت سر گذاشته شده است و به زودی فعالیت خود را آغاز می کند، این سینما ۱۵۵ صندلی دارد که پیش از این متعلق به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بود اما اینک به بخش خصوصی واگذار شده است.

مسوول گروه سینمایی و سمعی – بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: سینما ملل مشهد نیز که بهره برداری از آن برای مدتها متوقف شده بود، دوباره مجوز فعالیت گرفته که امید است تا پایان فصل بهار راه اندازی شود.

محمدزاده اضافه کرد: موافقت اصولی برای راه اندازی دومین پردیس سینمایی گلبهار نیز با عنوان "آگرین" با سرمایه گذاری بخش خصوصی صادر شده و اکنون ساختمان آن در حال ساخت است.

۱۴ سینما با بیش از ۸۰ سالن در خراسان رضوی فعال است که با راه اندازی سینماهای جدید تعداد آنها به ۱۸ سینما با ۸۵ سالن می رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha