کد خبر 251152
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰

دریادار سیاری:

آموزش افسران ارتش باید برای آینده صورت گیرد/ ارتش باید تلاش کند که دچار «غافلگیری فناورانه» و «خواب حرفه‌ای» نشود

آموزش افسران ارتش باید برای آینده صورت گیرد/ ارتش باید تلاش کند که دچار «غافلگیری فناورانه» و «خواب حرفه‌ای» نشود

همایش تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی و جمعی از فرماندهان و مربیان تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات؛ همایش تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت) با حضور امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از فرماندهان و مربیان تربیت و آموزش ارتش در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل ارتش  و رئیس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اهمیت نیروی انسانی در ارتش گفت: امروزه از نیروی انسانی تحت عنوان «سرمایه انسانی» یاد می‌کنند، چرا که نیروی انسانی بر داشته‌های یک سازمان می‌افزاید.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل ارتش با تاکید بر جایگاه ویژه اساتید و مربیان در ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: همانطور که امروز همه فرماندهان ارتش روزی دانشجویان گذشته بودند، آینده فردا ارتش جمهوری اسلامی نیز قطعا در دستان دانشجویانی است که امروز توسط اساتید و مربیان ارتش آموزش می‌بینند و از این رو جایگاه مربیان تربیت و آموزش جایگاه ویژه ای است.

رئیس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به سرعت روزافزون رشد و تغییر فناوری‌های روز گفت: نکته‌ای که در آموزش امروز فرماندهان آینده ارتش باید در نظر داشته باشیم این است که آموزش امروز برای انجام ماموریت‌ها در فرداها صورت می‌گیرد و باید تلاش کنیم که دچار غافلگیری فناورانه نشویم.

امیر سیاری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «آموزش باید اولویت ارتش باشد» در توصیه‌هایی به فرماندهان ارتش  ادامه داد: برای در اولویت قرار دادن آموزش در ارتش باید به مواردی همچون زیرساخت‌های آموزشی، ابزارهای کمک‌آموزشی، انتخاب بهترین مربیان و اساتید و نظارت مستمر بر فرآیند آموزش باید توجه کرد.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل ارتش در پایان در توصیه‌ای به افسران ارتش تاکید کرد: باید توجه کنیم که دچار «خواب حرفه‌ای» نشویم؛ خواب حرفه‌ای به این معنا است که خودمان را بی‌نیاز از یادگیری و به‌روزرسانی دائمی ببینیم؛ البته که ما قطعا از این آسیب دور هستیم و هرروز قدرتمند تر از دیروز در صحنه حاضریم.

آموزش افسران ارتش باید برای آینده صورت گیرد/ ارتش باید تلاش کند که دچار «غافلگیری فناورانه» و «خواب حرفه‌ای» نشود

همچنین در جریان این همایش از اپلیکیشن جامع تربیت و آموزش جامع آجا رونمایی و از جمعی از اساتید مربیان برتر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران توسط فرماندهان چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha