کد خبر 250761
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶

محمد نوری در گفتگو با «حیات»:

خطیر بدترین مدیرعامل تاریخ استقلال بود/ برکناری او را به هواداران تبریک می‌گویم

خطیر بدترین مدیرعامل تاریخ استقلال بود/ برکناری او را به هواداران تبریک می‌گویم

پیشکسوت استقلال از تغییرات مدیریتی این باشگاه استقبال کرد.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال اظهار کرد: اتفاق خیلی خوبی بود و من خیلی از شنیدن این خبر خوشحال شدم و فکر می‌کنم همه هواداران استقلال هم از این خبر خوشحال شدند و دست مالکین و هیات مدیره درد نکند که این تصمیم به جا را گرفتند. علی خطیر به نظرم بدترین مدیرعامل تاریخ باشگاه استقلال بود و خیلی زودتر از این باید برکنار می‌شد و تا همینجا ماندنش هم اشتباه بود. خوشحالم از این اتفاق و امیدوارم یک مدیر توانمند و لایق روی کار بیاید و استقلال را به شرایط بهتری برساند. 

وی افزود: روز گذشته در بازی با تراکتور آثار مدیریت خطیر را دیدیم که بنده خدا جواد نکونام چقدر دستش روی نیمکت خالی بود. در سوی مقابل تراکتور تعویض می‌کرد و بازیکن بهتر از بازیکن قبلی به زمین می‌آورد. این نشان از عملکرد ضعیف خطیر است که از زمان روی کار آمدنش هیچ کار مثبتی برای تیم نکرد. 

پیشکسوت استقلال در مورد شانس قهرمانی این تیم هم عنوان کرد: به نظرم از اینجا به بعد دیگر همه چیز دست خود استقلال است و پنج فینال در پیش دارد که باید آن را ببرد تا به قهرمانی برسد. از اینجا به بعد هم فرقی ندارد رقیب استقلال کدام تیم است و همه بازی‌ها سخت هستند و تیم باید فقط به هدف برد و قهرمانی به میدان برود. پرسپولیس هم پشت سر استقلال حرکت می‌کند و منتظر کوچکترین لغزشی است تا به صدر جدول برسد و برای همین می‌گویم تیم باید هر پنج بازی باقی مانده خودش را با پیروزی پشت سر بگذارد. 

وی در پایان گفت: می‌خواهم این را بگویم حتی اگر استقلال قهرمان هم نشود کاری که این تیم و جواد نکونام انجام دادند دست کمی از قهرمانی ندارد و تا همینجا هم مردانه جنگیدند و جلو آمدند و با همه مشکلات سختی‌ها تیم را تا این مقطع صدرنشین نگه داشته است و نتایج فراتر از حد انتظار گرفته است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha