کد خبر 250510
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸

اعضای باند سارقان با ۱۳۵ فقره سرقت در کرج دستگیر شدند

اعضای باند سارقان با ۱۳۵ فقره سرقت در کرج دستگیر شدند

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند پنج نفره سارقان سابقه دار با ۱۳۵ فقره سرقت در مناطق مختلف شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی البرز روز سه شنبه اظهار کرد: کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک باند حرفه‌ای سرقت در جاده آتشگاه کرج مطلع و با تشکیل یک تیم عملیاتی با همکاری عوامل کلانتری ۱۹ باغستان کرج شناسایی و دستگیری اعضای این باند را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با بررسی‌های فنی و پلیسی صورت گرفته از سوی ماموران هویت پنج سارق شناسایی و در عملیات‌های جداگانه با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند.

هداوند اضافه کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به ارتکاب ۵۰ فقره سرقت اماکن خصوصی، ۱۵ فقره سرقت منزل، ۲۰ فقره سرقت مشاعات ساختمانی، ۴۰ فقره سرقت کابل و ۱۰ فقره سرقت از اماکن دولتی اعتراف کردند که علت و انگیزه ارتکاب این سرقت‌ها تامین هزینه مواد مخدر آنها بوده است.

وی با بیان اینکه تلاش پلیس برای شناسایی مالباختگان این پرونده ادامه دارد، گفت: ۲ مالخر اموال مسروقه نیز در این زمینه دستگیر و به همراه سارقان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha