کد خبر 250152
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱

رئیس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد:

انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج

انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج

رئیس پلیس آگاهی البرز از انهدام باند هرمی موسوم به شرکت کیونت در شهرستان کرج خبر داد و گفت: در این زمینه ۱۲ نفر بازداشت شدند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ سرهنگ کارآگاه "حکمت اله شجاعی" روز یکشنبه اظهار کرد: با تکراری کلاهبرداری‌های متعدد از ساکنان غیر بومی استان البرز تحت عنوان عضویت در شرکت هرمی موسوم به "کیونت"، رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات اولیه کارآگاهان نشان می‌داد، افرادی با ایجاد یک هرم تحت عنوان شرکت کیونت به بهانه کاریابی در شرکت‌های معتبر دولتی، جوانان را اغفال و جذب کرده اند.

رییس پلیس آگاهی البرز گفت: بنابرحساسیت موضوع، تحقیقات به صورت تخصصی آغاز شد و در مرحله اول کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت ۱۲ نفر را شناسایی کردند.

شجاعی اضافه کرد: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه‌ متهمان را در منطقه حیدرآباد کرج شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌با مرجع قضایی موفق به دستگیری آنها شدند.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد تشکیل باند هرمی موسوم به شرکت کیونت اعتراف کردند.

شجاعی خاطرنشان کرد: ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط این باند حدود ۲ میلیارد ریال برآورد می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha