کد خبر 249974
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹

۲ تالار پذیرایی در گیلان پلمب شد

۲ تالار پذیرایی در گیلان پلمب شد

سرپرست فرماندهی انتظامی صومعه‌سرا از پلمب ۲ تالار پذیرایی به علت تخلف صنفی و عدم رعایت قوانین مربوطه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ جعفر عدلی مژدهی سرپرست فرماندهی انتظامی صومعه‌سرا روز شنبه با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس در راستای پیشگیری از وقوع جرایم، اظهارکرد: پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحدهای صنفی، درصدد کاهش جرایم است.

وی در ادامه با بیان اینکه با هدف ساماندهی و تحقق برنامه‌های پیشگیرانه در تالارهای پذیرایی، طرح کنترل و نظارت بر این اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی طی چهار روز گذشته در شهرستان صومعه‌سرا به مرحله اجرا درآمد، افزود: در این مدت ۶ تالار مورد بازدید قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: در این راستا برای یک واحد اخطار پلمب صادر، به ۳ واحد تذکر داده شد و ۲ واحد صنفی متخلف نیز به علت عدم رعایت قوانین مربوطه پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل آمد.

سرهنگ عدلی مژدهی در خاتمه بیان کرد: متصدیان واحدهای صنفی متخلف نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر

بنا به گزارش دیرگی از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی رضوانشهر از رفع تصرف هزار و ۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در این شهرستان خبر داد و گفت: متصرف ۵۷ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ حامد شادبهر از دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در شهرستان رضوانشهر و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه خبر داد و گفت: ماموران انتظامی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی به محل‌ اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر با اشاره به اینکه در بازدید از زمین‌ مورد نظر مشخص شد، متهم هزار و ۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله سیم‌خاردار و فنس محصور کرده است، افزود: متهم ۵۷ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در خاتمه از رفع تصرف و جمع‌آوری کلیه آثار تجاوز با حکم قضائی خبر داد و بیان‌ کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

کشف بیش از پنج هزار قلم انواع ظروف آشپزخانه قاچاق از یک دستگاه خودرو

همچنین بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: بیش از پنج هزار قلم انواع ظروف آشپزخانه قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال در بازرسی از یک دستگاه خودرو پراید در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ امیر وهاب‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه ماموران کلانتری ۱۴ حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری پراید در حال تردد مشکوک شده و آن را متوقف کردند، گفت: متهم ۳۴ ساله این پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha