کد خبر 249822
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸

میرزازاده:

دنبال کسب خوش رنگ‌ترین مدال در المپیک‌ هستم

دنبال کسب خوش رنگ‌ترین مدال در المپیک‌ هستم

عضو تیم ملی کشتی فرنگی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا گفت: تمام تلاشم را انجام می دهم تا به خوش رنگ ترین مدال در المپیک برسم.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ امین میرزازاده روز جمعه در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی در اهواز اظهار داشت: میزبانی رقابت های جام تختی به پیشرفت کشتی خوزستان کمک‌ می‌کند.

وی در خصوص کسب عنوان برترین کشتی گیر آسیا و برترین ورزشکار ایران در سال ۱۴۰۲ افزود: این عنوان متعلق به کل جامعه کشتی است؛ کسانی که برای نام کشتی کشور تلاش می کنند.

وی ادامه داد: المپیک‌ میدان سختی است و همه کشتی‌گیران از آمادگی بالایی برخوردار هستند. بچه‌های ما اکنون در شرایط خوبی قرار داشته و از ۱۸ اردیبهشت ماه اردوها شروع می‌شود تا با آمادگی کامل راهی المپیک‌ شویم.

قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی جهان و آسیا از مسئولان خواست که حمایت بیشتری از قهرمانان ورزشی داشته تا بدون دغدغه در مسابقات شرکت کنند. این حمایت ابتدا باید از ورزشکاران شهرستانی، استانی و سپس کشوری باشد تا شرایط کشتی کشور بهتر شود.

وی در خصوص حسن رنگرز و کار کردن با این مربی بیان کرد: آقای رنگرز مربی کارکشته ای بوده و در تمام میادین با برنامه حاضر می‌شود.

رقابت های کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به پایان رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha