کد خبر 249478
۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹

با اعلام رئیس پلیس پیشگیری پایتخت؛

دزدی ۴۰ میلیاردی منشی یک درمانگاه با کارتخوان شخصی

دزدی ۴۰ میلیاردی منشی یک درمانگاه با کارتخوان شخصی

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری منشی یک درمانگاه در غرب تهران به علت دزدی ۴۰ میلیارد ریالی خبر داد.

️به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ علی قاسم‌پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به دستگیری یک منشی کلاهبردار در غرب تهران اظهار کرد: پیرو شکایت مدیر درمانگاه مبنی بر سرقت و کلاهبرداری توسط منشی، تیم تجسس کلانتری ۱۰۴ عباس آباد برای بررسی موضوع و شناسایی و دستگیری متهم، به موقعیت اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات و بررسی فیلم دوربین های مداربسته، مشخص گردید خانم منشی با ۹ سال سابقه کار در درمانگاه، یک دستگاه کارتخوان شخصی را به صورت مخفیانه داخل کیف خود قرار داده و هنگام پول گرفتن از مراجعین، کارت آنها را داخل دستگاه خود می‌کشید و مبلغ به حساب شخصی او واریز می‌گردید.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه خانم منشی به سرقت مبلغ ۴۰ میلیارد ریال و در حدود روزی ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد و افزود: متهم در محل درمانگاه دستگیر و دستگاه کارتخوان ضبط شده و به کلانتری منتقل شدند و پرونده نیز جهت بررسی بیشتر تحویل مقام قضایی شد.

سرهنگ قاسم‌پور به شهروندان توصیه کرد: در قسمت صندوق و امور مالی حتما از افراد مورد اطمینان به کارگیری شود و شهروندان هم در هنگام خرید با کارت بانکی، حتما به نام پذیرنده درج شده بر روی رسید توجه فرمایند و موارد مشکوک را به پلیس گزارش دهند.

کشف ۲۰ میلیارد ریال دخانیات قاچاق در غرب تهران

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نیز با اشاره به کشف بیش از چهار هزار عدد دستگاه‌های ویپ و سیگار الکترونیکی، اظهار کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ مهدی افشاری افزود: با انجام اقدامات فنی، مشخص شد شرکتی در بستر فضای مجازی اقدام به فروش اینترنتی محصولات دخانی غیر مجاز می‌کند که پس از سری اقدمات موفق، مامورین موفق به کشف محل انبار دستگاه‌های ویپ و سیگار الکترونیکی قاچاق در محدوده غرب تهران شدند.

وی ادامه داد: پس از تحقیقات و شناسایی متهم پرونده با هماهنگی از سوی مراجع قضایی تیم‌های عملیاتی پلیس وارد عمل شده و در بازرسی از محل بیش از ۲ هزار و ۴۱۴ عدد انواع دستگاه‌های ویپ و سیگار الکترونیکی با مارک‌های غیر مجاز و نامعتبر را کشف کردند که به همراه متهم به مراجع قضایی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند اضافه کرد: با سرمایه‌گذاری در ورود و خروج کالای قاچاق و ارز نابودی صنایع کشور هدف قرار گرفته می‌شود؛ لذا در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با پلیس تماس بگیرید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha