کد خبر 248998
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴

بیش از ۷۰ هزار لیترسوخت قاچاق از کارگاهی در تهران کشف شد

بیش از ۷۰ هزار لیترسوخت قاچاق از کارگاهی در تهران کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۷۲ هزار لیترسوخت قاچاق از یک کارگاه تغلیظ سوخت در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف کارگاه تغلیظ سوخت قاچاق در محدوده کهریزک شدند. رسیدگی به این پرونده در پی انجام اقدامات اطلاعاتی در دستورکار قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد مقادیری فرآورده نفتی در یک باب کارگاه غیرمجاز تغلیظ سوخت در آدرس روستای عشق آباد دپو شده است.

وی با اشاره به هماهنگی با مقام قضایی و انجام بازدید و بازرسی از این محل گفت:‌در بدو ورود ماموران به محل تعدادی مخزن ومیکسر تغلیظ رویت شد. این مخازن حاوی مقادیری  فرآورده سوبسیددار بوده که فاقد مجوز کسب وکار در این زمینه بود. محتویات مخازن مقدار ۷۲ هزار لیتر فرآورده نفتی گازوئیل بود که به انبار نفت شهر ری منتقل شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: همچنین در تحقیقات صورت گرفته مالک کارگاه شناسایی و طی بررسی اسناد ارائه شده مغایرت کالاها احراز و پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد. کارشناسان نیز ارزش ریالی سوخت کشف شده را بیش از دو میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.

افشاری اضافه کرد: با این شیوه و شگرد قاچاقچیان حرفه‌ای سوخت قاچاق را تغلیظ وتبدیل به روغن موتور و... کرده و آن را با چند برابر قیمت و با کیفیتی بسیار نازل به فروش می‌رسانند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha