کد خبر 248807
۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳

حمید درخشان در گفتگو با «حیات»:

پرسپولیس با ادامه این روند قهرمان لیگ است/ استقلال از درون خودش ضربه می‌خورد

پرسپولیس با ادامه این روند قهرمان لیگ است/ استقلال از درون خودش ضربه می‌خورد

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است تنها عامل بازدارنده قهرمانی استقلال، عوامل داخلی این تیم هستند.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت پرسپولیس و برتری پرگل مقابل صنعت نفت اظهار داشت: بازی خوبی بود و پرسپولیس اقتدار خودش را در زمین نشان داد و توانست برتری اش را در زمین به حریف دیکته کند. تیم به آن شرایط روحی مناسب و آن اعتماد به نفس لازم رسیده است که بتواند مقابل هر حریفی پیروز شود و این فاکتور مناسبی در مسیر قهرمانی است. موردی که شاید بتوان گفت ضعف پرسپولیس در نیم فصل نخست بود. البته هنوز تیم ایراداتی دارد و باید برای فصل بعد تقویت شود. 

وی افزود: پرسپولیس در چند پست باید نیمکت خودش را تقویت کند و یکی از آنها نوک حمله است که در آن کمبود بازیکن داریم. اگر نقاط ضعف جزیی در پنجره تابستانی برطرف شود قهرمانی فصل آینده هم کاملا در دسترس است چرا که تیم از الان جلوتر از سایر تیم‌های لیگ برتری است. اگر شاکله تیم حفظ شود و در چند پست خودشان را تقویت کنند اتفاق خوبی رخ خواهد داد. با این تفاسیر در حال حاضر هم این تیم پتانسیل قهرمانی دارد. 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم توضیح داد: نبرد قهرمانی دیگر بین استقلال و پرسپولیس است و سایر تیم‌ها شانسی برای قهرمانی ندارند. بین این دو تیم هم شرایط پرسپولیس را بهتر می‌بینم. استقلال متاسفانه درگیر یک سری حواشی و مسایل غیر فنی شده است. اینکه می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم خودش یک تفکر آسیب زننده است. اگر مانعی بر سر قهرمانی استقلال وجود داشته باشد در دل خود همین تیم است و خودشان مانع قهرمانی خودشان خواهند شد. 

درخشان در رابطه با عملکرد گلر جوان پرسپولیس هم توضیح داد: عملکرد خوبی داشته و ۴ کلین شیت پیاپی به ثبت رسانده است و در نوع خودش خیلی خوب است. امیدوارم او را خوب مدیریت و هدایت کنند و دچار غرور نشود چرا که در شرایط سنی حساسی است و ممکن است ضربه بخورد. فکر می‌کنم آینده خوبی پیش روی او باشد و تبدیل به یک گلر مطمین و سطح بالا در فوتبال ایران شود و دیگر پرسپولیس نگران نبود بیرانوند نباشد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha