کد خبر 248699
۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۰

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

حراج لوازم خانگی ویژه اردیبهشت ۱۴۰۳

حراج لوازم خانگی ویژه اردیبهشت ۱۴۰۳

حراج لوازم خانگی از شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۱۴ استان کشور به صورت همزمان برگزار می شود.

مدیر سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در گفتگو با حیات گفت: دومین مرحله حراج لوازم خانگی به صورت همزمان در ۱۴ استان کشور از شنبه تا سه شنبه، اول تا ۴ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

حسن خالقی ادامه داد: در این دور از حراج که تا روز ۴ اردیبهشت ماه ادامه دارد ۴۶۵ قلم کالا عرضه می شود.

عرضه کالاهای دیجیتال در حراج

مدیر سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در مورد کالاهایی که به حراج گذاشته می شود، گفت: در این مرحله کالاهایی از قبیل لوازم خانگی برقی، سرمایشی گرمایشی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، تجهیزات شستشو و وسایل تنظیف، تجهیزات صنعتی و... عرضه می شود.

خالقی ادامه داد: این کالاها در استان های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان غربی، تهران، قم، خراسان رضوی، فارس، کرمان، اصفهان، همدان، بوشهر، گیلان، لرستان و مرکزی، به حراج گذاشته می شود.

جزئیات شرکت در حراج لوازم خانگی

مدیر سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: کالاهای به حراج گذاشته شده از امروز روی سایت رفته و از شنبه، اول اردیبهشت ماه ارائه پیشنهاد شروع می شود.

به گفته خالقی، کلیه متقاضیان می‌توانند از شنبه مورخ اول اردیبهشت الی سه شنبه مورخ ۴ اردیبهشت از ساعت ۸ صبح الی ۱۹ نسبت به ارائه پیشنهاد اقدام کنند.

به گزارش «حیات»، متقاضیان شرکت در حراج لوازم خانگی می توانند برای شرکت در این حراج به سامانه ستاد ایران مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha