کد خبر 248677
۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۴

مبلغی در گفتگو با «حیات»:

عملیات وعده صادق اقتدار کشورمان را به رخ همه جهانیان کشید/ امروز دست ما بالای دست اسرائیل است + فیلم

عملیات وعده صادق اقتدار کشورمان را به رخ همه جهانیان کشید/ امروز دست ما بالای دست اسرائیل است + فیلم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اگر پاسخ مناسبی به تجاوز اخیر دشمن صهیونیستی داده نمی‌شد، حتما دست به اقدامات بدتری نیز می‌زد و از این رو نیاز بود که مورد تنبیه قرار بگیرد.

محمدرضا مبلغی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی  حیات و در رابطه با حملات تلافی‌جویانه اخیر نیروهای مسلح کشورمان به سرزمین‌های اشغالی گفت: ما بسیار از رهبر عزیز و فرزانه کشورمان تشکر می‌کنیم. چراکه ایشان علاوه براینکه رهبر و ولی‌فقیه کشورمان هستندغ یک فرمانده بزرگ هم هستند که می‌دانند در کجا باید چه حرکتی را انجام بدهند.

وی افزود: مستحضرید که رژیم صهیونیستی بارها و بارها و اقدامات متجاوزانه ای علیه کشور ما ترتیب داده است و حمله به کنسول‌گری کشورمان در دمشق اولین اقدام آن‌ها نبوده است. صهیونیست‌ها دانشمندان متعددی را از ما ایرانی‌ها به شهادت رسانده‌اند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیاری از عملیات‌های تروریستی که در کشور ما اتفاق می‌افتند آشکارا به وسیله صهیونیست‌ها و عوامل آن‌ها صورت گرفته است.

وی همچنین اضافه کرد: از آن‌جا که دشمن صهیونیستی بسیار وقیح است، اگر پاسخ مناسبی به تجاوز اخیرشان داده نمی‌شد حتما دست به اقدامات بدتری نیز می‌زد و از این رو نیاز بود که مورد تنبیه قرار بگیرد.

مبلغی در ادامه خاطرنشان کرد: البته که گوشمالی بسیار خوب و به‌جا و مناسب به صهیونیست‌ها داده شد و امروز آن‌ها پس از 80 سال جنایت و زن و کودک‌کشی متوجه شده‌اند که بالای دست آن‌ها هم دستی هست که این رژیم جنایت‌کار را بر سر جای خود بنشاند.

وی با اشاره به بی‌عملی سازمان‌های بین‌المللی در مقباله با جنایات صهیونیست‌ها یادآور شد: در چنین شرایطی که بربریت در جهان امروز نهادینه شده، سازمان‌های بین‌المللی کاملا در دفاع از مظلومان بی‌فایده‌اند و حتی بسیاری از کشورهای اسلامی هم به فرموده رهبر معظم انقلاب به دشمن صهیونیستی کمک نیز می‌کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: این گوشمالی رژیم صهیونیستی که به دست نیروهای مسلح کشورمان انجام شد دل همه ملت‌های مسلمان و مستضعف جهان را شاد کرد و قلدر بزرگ منطقه را بر سر جای خود نشاند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha