کد خبر 246123
۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۸

اهداء ۴۰۰ سری‌ جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد گلستان

اهداء ۴۰۰ سری‌ جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد گلستان

 همزمان با ایام ولادت امام حسن مجتبی (ع) در ماه رمضان ۴۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد امام (ره) استان گلستان‌ اهدا شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، این مراسم پیش از افطار و نماز مغرب و عشا طی روز پنجشنبه با حضور بخشی از خیران، خانواده‌های زیرپوشش و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در محوطه سایت ادارای این استان واقع در گرگان برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد گلستان در این مراسم گفت: برای حمایت از سیاست‌های قانون جوانی جمعیت و کمک به نوعروسان زیرپوشش این نهاد، این جهیزیه‌ها اهدا شد.

عیسی بابایی با بیان اینکه نخستین سری از این جهیزیه ها در سال جاری اهدا شد اظهار کرد: هر سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای‌ اساسی شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشویی و جاروبرقی به ارزش مجموع ۵۰۰ میلیون ریال است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز در مجموع ۲ هزار سری کالای اساسی به نوعروسان زیرپوشش اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: کالاهای سال گذشته هم پنج قلم و هر سری به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال بود.

اطعام ۲۰۰ فرزند معنوی

بابایی در ادامه یادآور شد: همچنین به مناسبت هفته احساس و اطعام، امشب مراسم اطعام‌ ۲۰۰ دانش‌آموز زیر پوشش از شهرهای مختلف در مرکز استان برگزار شد.

وی اضافه کرد: از ابتدای ماه رمضان تاکنون ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه‌های مهدوی طبخ و بین نیازمندان توزیع شده است.

بابایی افزود: همچنین توزیع ۸۵ هزار بسته معیشتی در ایام ماه رمضان پیش‌بینی شده که با کمک نیکوکاران ۴۵ هزار بسته تهیه و توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: ۱۱ هزار فرزند یتیم زیرپوشش این نهاد هستند که توسط ۳۸ هزار حامی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

بابایی ادامه داد: سرانه ایتام گلستان نسبت به میانگین کشوری کمتر است و انتظار داریم که در لیالی قدر که مکان‌هایی برای معرفی فرزندان زیرپوشش در نظر گرفته شده، مردم فرزندان معنوی بیشتری را مورد حمایت خود قرار دهند.

وی یادآور شد: سال گذشته در لیالی قدر ۱۰ هزار نفر برای حمایت از فرزندان زیرپوشش فرم‌های مورد نظر را پر کردند.

در مراسم اطعام فرزندان و دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد گلستان که با عنوان جشن رمضان برگزار شد، گروهی هنری نیز به اجرای نمایش‌های زنده عروسکی- آموزشی به کارگردانی «حمید نائبی» پرداخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha