کد خبر 246111
۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۳

ملی‌پوش هندبال در تیم منتخبان جهان المپیک پاریس حضور می‌یابد

ملی‌پوش هندبال در تیم منتخبان جهان المپیک پاریس حضور می‌یابد

براساس اعلام فدراسیون بین‌المللی هندبال (IHF)، بازیکن تیم ملی هندبال‌ ساحلی ایران در نمایش هندبال‌ساحلی فدراسیون جهانی هندبال در کنار ستارگان هندبال‌ساحلی جهان در حاشیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس شرکت می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی حیات، بر اساس اعلام شامگاه پنجشنبه فدراسیون بین‌المللی هندبال (IHF)، این فدراسیون نمایش هندبال‌ساحلی را در المپیک ۲۰۲۴ پاریس برای برجسته کردن این ورزش تماشایی و فرهنگ آن برگزار خواهد کرد و حیدریان بازیکن تیم ملی هندبال‌ساحلی ایران و عضو تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان تنها هندبالیست ایرانی در این رقابت ها خواهد بود.

به دلیل کسب مقام سوم و اولین مدال تاریخی هندبال جهان توسط تیم‌ملی هندبال‌ساحلی نوجوانان در مسابقات جهانی یونان و همچنین کسب عنوان گلزن برتر این مسابقات توسط حیدریان، بغل‌چپ مستعد تیم هندبال گیتی‌پسند نیز به‌عنوان نماینده این باشگاه و ایران، همچنین جوان‌ترین بازیکن، در این تورنمنت حضور خواهد داشت که این حضور افتخار بزرگی برای هندبال ایران محسوب می‌شود.

در نمایش هندبال‌ساحلی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس سه تیم ستاره مرد و سه تیم ستاره زن، به‌علاوه تیم‌های ملی مردان و زنان فرانسه، بازی‌های هندبال‌ساحلی را در روزهای ۲۷ تا ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۴ (۶ مرداد ۱۴۰۳) در کرتیل که فاصله بیست‌کیلومتری از استادیوم المپیک قرار دارد، برگزار خواهند کرد.

در این مسابقات در مجموع ۶۴ بازیکن هندبال‌ساحلی (۳۲ مرد و ۳۲ زن) از بهترین بازیکنان هندبال‌ساحلی از ۱۸ کشور جهان، ازجمله بازیکنانی از جمهوری‌اسلامی ایران، آرژانتین، برزیل، کرواسی، دانمارک، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، هلند، نروژ، چین، لهستان، پرتغال، قطر، اسپانیا، ایالات‌متحده آمریکا و اروگوئه حضور دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha