کد خبر 246106
۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸

سرهنگ شیرانی خبر داد؛

مسدود شدن محور کرج – چالوس و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع‌ ثانوی

مسدود شدن محور کرج – چالوس و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع‌ ثانوی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از انسداد محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال، در هر دو مسیر تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، در این‌باره اظهار کرد: امروز (۷ فروردین) محور کرج – چالوس و آزادراه تهران - شمال در هر دو مسیر به علت تخلیه بار ترافیک تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورها بیان کرد: براساس آخرین گزارشات دریافتی تا ساعت ۱۲ امروز، جنوب به شمال محور چالوس (پل زنگوله تا هریجان و مکارود تا میانک) و شمال به جنوب محدوده‌های میانک، مجلار، هزار چم، ولی آباد و تونل کندوان، آزادراه تهران شمال (محدوده‌های تونل شماره ۱۳، تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک و تونل البرز)، جنوب به شمال محور هراز (محدوده‌های مشاء، لاسم تا گزنک و بایجان) و شمال به جنوب (محدوده کلرد) و آزادراه رشت _قزوین (رودبار) ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین بیان کرد: محور خرم آباد - پلدختر و محور مینودشت - پل بایلر نیز مسدود است.

همچنین طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت تردد در جاده‌های کشور تا ساعت ۱۹:۱۵ پنجشنبه نهم فروردین‌ماه، حجم و میزان ترافیک در جاده‌های پرتردد کشور افزایش یافته که به شرح زیر است:

* ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا دزدبند

* ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب)  حدفاصل بایجان تا آب اسک و مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل زیار تا گزنک و محدوده وانا

* ترافیک سنگین در آزادراه پردیس – تهران محدوده جاجرود

* ترافیک نیمه سنگین در آزادراه رشت – قزوین مسیر (شمال به جنوب) محدوده رودبار

* تردد روان در محور فیروزکوه مسیر (رفت و برگشت) و آزادراه تهران – شمال مسیر (شمال به جنوب)

ضمن اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha