کد خبر 245083
۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

حمایت وزارت بهداشت از پژوهش‌های مشترک با دانشگاه‌های بین‌المللی / راه‌اندازی دوره‌های کوتاه مدت پسادکترا برای استادان توسط وزارت بهداشت

حمایت وزارت بهداشت از پژوهش‌های مشترک با دانشگاه‌های بین‌المللی / راه‌اندازی دوره‌های کوتاه مدت پسادکترا برای استادان توسط وزارت بهداشت

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از حمایت وزارت بهداشت از پژوهش های مشترک با دانشگاه‌های بین‌المللی خبر داد.

یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات، اظهار کرد: اگر دانشگاهی یا مرکز تحقیقات، تراز تولید علم و مقالات اش منفی باشد مجوز فعالیت آن باطل می شود؛ تاکنون سه مرکز تحقیقات مجوزاش باطل شده است.  

وی بیان کرد: دوره های کوتاه مدت پسا دکترا برای استادان و دانشجویان نخبه توسط وزارت بهداشت برگزار می شود. 

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: با دستور وزیر بهداشت از دانشمندان مطرح بین المللی دعوت شده تا دوره های آموزشی را در کشور مخصوص استادان و نخبگان علمی کشور برگزار کنند.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت از دانشگاه های علوم پزشکی کشور که علاقه مند به انجام کار پژوهشی مشترک با دانشگاه های خارج از کشور به شرط رفع نیاز ایران بوده به طور کامل حمایت خواهد کرد.

پناهی همچنین گفت: تبادل استاد و دانشجو با دانشگاه های بین المللی انجام شده است  و وزارت بهداشت از این پروژه حمایت کافی می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha