کد خبر 242156
۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

اندیشه‌های نکونام برای فتح بازی بزرگ؛

رونمایی از ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان

رونمایی از ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان

تیم فوتبال استقلال یکی از حساس‌ترین دیدارهای نیم فصل دوم خودش را برابر سپاهان برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات، تیم فوتبال استقلال عصر امروز و از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران میزبان سپاهان است و در تلاش است تا در یکی از مهم‌ترین تقابل های نیم فصل دوم خودش به برتری برسد. 

نکونام در این بازی تمام نیروهای خودش را در اختیار دارد و به جز کوین یامگای مصدوم که به دلیل جراحت از ناحیه چشم توانایی بازی تا پایان فصل را ندارد، بقیه نیروهای نکونام در اختیارش خواهند بود و مشکلی برای همراهی آبی‌پوشان ندارند. 

درون دروازه سیدحسین حسینی، کاپیتان آبی‌ها مثل همیشه ایفای نقش خواهد کرد و در تلاش است تا در برابر خط حمله قدرتمند سپاهان یک کلین شیت با ارزش به ثبت برساند. 

در کنار او سه مدافع میانی آبی‌پوشان به وی در این مسیر کمک خواهند کرد. با توجه به سیستم مد نظر نکونام که در هفته‌های اخیر در استقلال پیاده کرده بازهم شاهد چینش ۲-۳-۵ در این دیدار خواهیم بود و بعید است نکونام دست به سیستم تیمش بزند. بدین ترتیب شاهد حضور محمد حسین مرادمند، آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا در مرکز خط دفاعی خواهیم بود و دو فول بک آبی‌ها هم صالح حردانی و ابوالفضل جلالی خواهند بود. 

در خط هافبک دست نکونام باز است. حضور روزبه چشمی در مرکز به عنوان هافبک دفاعی قطعی است و به احتمال زیاد آرش رضاوند و مهدی مهدی‌پور دو نفر دیگر را تشکیل خواهند داد که یکی از آنها هافبک میانی و دیگری هافبک هجومی است که پشت مهاجمین بازی می‌کند. 

در نهایت خط حمله استقلال را هم زوج خارجی این تیم تشکیل خواهد داد. بلانکو و مارشاریپوف در کنار هم به میدان خواهند رفت و نفراتی مثل مهرداد محمدی از روی نیمکت کار را دنبال خواهند کرد. 

ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان:

حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، رافائل سیلوا، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاو بلانکو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha