کد خبر 241307
۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

سردار کمالی با حضور در غرفه حیات مطرح کرد؛

خبر خوش برای خبرنگاران/ کسری خدمت و بخشودگی غیبت سربازی در انتظار اهالی رسانه

خبر خوش برای خبرنگاران/ کسری خدمت و بخشودگی غیبت سربازی در انتظار اهالی رسانه

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، خبرنگاری را یک مهارت دانست که شامل مشوق‌های جدید درنظر گرفته شده برای خدمت سربازی، خواهد شد.

سردار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با حضور در غرفه حیات، در نمایشگاه مطبوعات، با بیان اینکه جوانان در صورت مهارت آموزی یا داشتن مهارت‌های خاص می‌توانند شامل کسر خدمت، بخشش غیبت‌ها و ... شوند، در پاسخ به این پرسش که آیا خبرنگاری هم مهارت محسوب می‌شود یا خیر؟، گفت: قطعا یک نوع از مهارت‌هایی داریم که شامل مهارت‌های فرهنگی هنری است؛ مانند فیلم‌برداری، خبرنگاری، گویندگی،  مداحی و ... .

وی اضافه کرد: مهارت‌هایی که در حوزه فرهنگی بوده، از نظر ما مهارت است که می‌تواند شامل مشوق‌های کسری خدمت، دریافت مرخصی تکمیلی با حقوق، بخشیدن شدن غیبت‌ها و ...، قرار بگیرد.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح همچنین تاکید کرد: به‌عبارتی هر فعالیتی که در جمهوری اسلامی ایران منجر به اشتغال می‌شود، از نظر ما مهارت است.

گفتنی است، سردار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، با حضور در غرفه حیات، در نمایشگاه مطبوعات، در خصوص آخرین تصمیمات برای کسری خدمت سربازان توضیحات کاملی دارد که آنها را می‌توانید اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha