کد خبر 241160
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵

سلطانی با حضور در غرفه «حیات» مطرح کرد؛

آخرین اخبار از تبدیل وضعیت ایثارگران در شرکت مخابرات + فیلم

آخرین اخبار از تبدیل وضعیت ایثارگران در شرکت مخابرات + فیلم

مدیرعامل شرکت مخابرات گفت: در سالروز ولادت حضرت علی (ع) فرآیند شروع صدور احکام قانون تبدیل وضعیت انجام شد و درصدی از ایثارگران عزیز امسال و درصدی سال آینده تبدیل وضعیت خواهند شد.

مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات با حضور در غرفه حیات در نمایشگاه مطبوعات، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و درود و تحیت به روان پاک شهدا گفت: همانطور که مستحضرید شرکت مخابرات بصورت خصوصی و بر اساس قانون تجارت اداره می شود به همین علت برای آن بودجه‌ای دیده نشده است و این مهمترین عامل در به تعویق افتادن تبدیل وضعیت ایثارگران است. 

وی ادامه داد: بنگاه‌های اقتصادی باید هزینه‌ها و درآمدهای‌شان را همزمان مدیریت کنند لذا بر همین اساس تبدیل وضعیت ایثارگران به طول انجامید. 

مدیرعامل شرکت مخابرات افزود: ما خود را در شرکت مخابرات، خادم مردم می‌دانیم و تمام تلاش‌مان بر این است که خواسته‌های مردم به‌ویژه ایثارگران به بهترین شکل محقق شود. 

وی در ادامه بیان کرد: با وجود اینکه شرکت مخابرات خصوصی است اما ما دومین رتبه در جذب نیروهای شاغل ایثارگر را در سطح کشور داریم و در حال حاضر با افتخار  ۳۵۰ شهید، ۵۰۰۰ جانباز و ۲۰۰۰۰ هزار شاغل ایثارگر داریم. 

سلطانی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم را با دستگاه‌های ذیربط انجام داده‌ایم، خاطرنشان کرد: در سالروز ولادت حضرت علی (ع) فرآیند شروع صدور احکام قانون تبدیل وضعیت انجام شد، فاز ۲ در مرحله گزینش برای تمام استان‌ها صورت گرفت و در حال صدور حکم است.  این فرآیند با سرعت پیش می‌رود و درصدی از عزیزان امسال و درصدی سال آینده تبدیل وضعیت خواهند شد. 

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: حتما بر اساس قانون، فرآیند گزینش را انجام می‌دهیم و باید دید در مرحله گزینش از بین 4 تا 5 هزار نفری که مشمول هستند، چقدر به صدور حکم منجر می‌شود. 

مدیرعامل شرکت مخابرات در پایان گفت: ان‌شاءالله در فصل بهار خبر خوش اتمام فرآیند تبدیل وضعیت ایثارگران را خواهیم داد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha